מבזקיםמשפטי/פלילי

רצח לאור יום | צפו בתיעוד מקלנסווה

שני בני אדם נרצחו היום (שבת) באירועי אלימות נוספים בחברה הערבית.

בקלנסווה נרצח לאור היום ואתק קשקוש, סטודנט לסיעוד בן 28 תושב המקום. רק לאחרונה ואתק פרסם ברשתות החברתיות כי הוא מחפש עבודה בתחום הסיעוד. תיעוד הרצח ממצלמת אבטחה פורסם לפני זמן קצר.

לפני פחות משעתיים נרצח אשרף כרוב בן ה-49 לאחר שחמושים חדרו לביתו בג'לג'וליה. אשתו ואישה נוספת שנכחה במקום נפצעו קל עד בינוני באותו אירוע ופונו לבית החולים מאיר בכפר סבא. ב-ynet פורסם כי בנו של אשרף נעצר בגין רצח מהדי חרירי – בנו של ראש ארגון הפשע נאסר חרירי – לפני כחודש וחצי בכביש 6. זה עשוי להיות המניע לרצח אשרף.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המשטרה חוקרת את שתי הרציחות.

ואתק ואשרף הם הנרצחים ה-101 ו-102 בחברה הערבית מתחילת שנת 2023. השבוע האחרון במיוחד היה שבוע מדמם עם רצח של חמישה בני אדם ביישוב יפיע ומעט אחריו רצח ליד מחלף קסם. אתמול (שישי) נרצחה שרית אחמד בת ה-18 סמוך לכניסה לירכא, ככל הנראה בשל נטייתה המינית. הלילה נרצח עטיה אבו סבילה בן ה-21, תושב הפזורה הבדואית בנגב, במהלך עימות עם עובדים זר בחווה חקלאית על רקע גניבת טרקטור.

על פי עמותת יוזמות אברהם בתקופה המקבילה אשתקד היו 35 קורבנות.

ואתק קשקוש
ואתק קשקוש. שימוש על פי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים
אשרף כרוב
אשרף כרוב. שימוש על פי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים
רצח ואתק קשקוש. שימוש על פי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים
הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button