מבזקיםספורט

איזו גאווה: הנבחרת הצעירה ניצחה את דרום קוריאה וזכתה במקום השלישי בטורניר

נבחרת ישראל הצעירה בכדורגל התבררה כמתנה שלא מפסיקה לתת. היום (ראשון) פגשה הנבחרת את דרום קוריאה למשחק על מקומות 3 – 4 בטורניר גביע העולם עד גיל 20 הידוע בכינויו ה'מונדיאליטו', לאחר שהפסידה ביום חמישי האחרון לנבחרת אורוגוואי בחצי הגמר.

לאחר תצוגה נוספת שמילאה את כל אוהדי הכדורגל בישראל בשמחה גדולה, ניצחו הישראלים את הדרום קוריאנים בתוצאה 3-1, עם שערים נפלאים, ששלחו את האוהדים הכחולים לחגוג עם שריקת הסיום.

נשיא המדינה בירך ומסר: ״כל הכבוד לנבחרת ישראל בכדורגל לנוער על הישג היסטורי – מקום שלישי בגביע העולם! אתם מסיימים מסע מופלא ומרגש במונדיאליטו וכולנו גאים בכם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר התרבות והספורט, מיקי זוהר מסר: "ישראל במקום ה 3 בעולם בכדורגל לנבחרות צעירות, איזה השיג מטורף, איזו שמחה, איזו גאווה ענקית למדינת ישראל, אל אל ישראל."

שינו זוארץ, יו״ר ההתאחדות לכדורגל: ״לעשות היסטוריה בטורניר היסטורי זה בהחלט דבר שמעיד עד כמה גדולה ונדירה הנבחרת הזאת. המקום השלישי ומדליית הארד הם פרס ראוי וזיכרון שלא יישכח. התברכנו בנבחרת מלאה בכישרון, גאה, בעלת חוסן מנטאלי, עוצמתית, מאומנת לעילא ומאוחדת. נבחרת שבה לכל אחד יש מקום בהרכב ואף חיסרון או רעשי רקע לא יכניעו אותה. נבחרת שרבים משחקניה יפארו בעתיד הקרוב את נבחרות ישראל והכדורגל הישראלי."

"אין זה מקרה שבכל משחק הלכה וגברה האהדה לנבחרת, לשחקנים, למאמן אופיר חיים, למנהל הטכני בוני גינצבורג, לכל אחד שהרכיב את השלם בכחול-לבן והוכיח לנו כי העתיד עוד לפנינו. הצעירים המבטיחים שלנו הפכו אהובים ונערצים בכל בית בישראל והחזירו פי כמה על כר הדשא. מי שהיו אתנו כאן בארגנטינה ומי שתמכו מרחוק זיהו היטב את המחויבות האדירה והרצון לאחד ולשמח. תודה גדולה להורים ולמשפחות על התוצרים הנפלאים שהעניקו לנו, על התמיכה והאמון. כל אחד מכם, הורים יקרים, ראוי למדליית זהב״. הוסיף.

נבחרת ישראל הצעירה - כדורגל
ארכיון. צילום: אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

Back to top button