מבזקיםמשפטי/פלילי

נחשפה פרשיית עוקץ ומרמה בכלי רכב בהיקף של כמיליון וחצי שקלים

מחלק ההונאה ופשיעה כלכלית של מחוז חוף, ניהלו בחודשים האחרונים חקירה חוצת מחוזות, שעניינה הונאה של אזרחים תמימים, מרביתם מהמגזר הערבי, בהיקף של כמיליון וחצי שקלים.

בחודש ינואר 2023, לאחר שהתקבלו מספר רב של תלונות בכל רחבי הארץ, מצפון ועד דרום, בחשד לעוקץ ומרמה של כלי רכב, כאשר עפ"י החשד, החשוד, נהג לפנות אל הקורבנות באמצעות הרשתות החברתיות, והציע להם לרכוש רכבי יוקרה במחירים מוזלים. כשעלה חשדם של הקורבנות שמדובר במרמה, החשוד שלח אליהם מסמכים מזויפים המעידים לכאורה על עיסוקו בקניית ומכירת כלי רכב.

במהלך החקירה הסמויה ולאחר ביצוע פעולות חקירה מגוונות תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים התחזק החשד כי עבירות אלו כפי שתוארו אכן בוצעו על ידי החשוד. בתאריך 7.6.23 עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, עצרו בלשי תחנת גליל מערבי את החשוד, תושב אזור המרכז בן 36 כאשר בחיפוש שבוצע בביתו של החשוד נתפסו ממצאים ומסמכים הקושרים אותו לביצוע העבירות המיוחסות לו וכן סכום כסף של כ-64,000 אש"ח שהוחרם לצרכי חילוט. לבקשת המשטרה, מעצרו של החשוד הוארך בבית משפט השלום בעכו עד לתאריך 13.6.23, אז תבקש המשטרה להאריך את מעצרו פעם נוספת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button