סרטונים

ראש הממשלה בנימין נתניהו: "על אף הקשיים – יש לרתום את יכולות השב"כ במלחמה במשפחות הפשע בחברה הערבית"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הנחה הערב להיערך לשילוב השב"כ במלחמה במשפחות הפשע במגזר הערבי.

ההנחיה ניתנה בתום ישיבת חירום שכינס ראש הממשלה נתניהו לבחינת רתימת השב"כ למלחמה במשפחות הפשע. במהלך הדיון הוצגו עמדות שירות הביטחון הכללי, משטרת ישראל, ומשרד המשפטים, כמו גם עמדות השרים.

בסיום הישיבה הטיל רה"מ נתניהו על ראש המל"ל, צחי הנגבי, לגבש המלצות אופרטיביות, אשר יוצגו בדיון המשך בשבוע הבא. בנוסף תוקם ועדת שרים בראשות ראש הממשלה לענייני המגזר הערבי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאחר הישיבה שוחח ראש הממשלה עם ראש מועצת יפיע, מאהר ח'ליליה, בה נרצחו 5 בני אדם ביום חמישי האחרון. ראש הממשלה הביע תנחומיו בפני ראש המועצה ואמר כי הממשלה נחושה להילחם במשפחות הפשע על מנת להשיב את השקט בחברה הערבית.

בדיון היום השתתפו שר המשפטים יריב לוין, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, ראש השב"כ רונן בר, ר' המל"ל צחי הנגבי, ר' הסגל צחי ברוורמן, מזכיר הממשלה יוסי פוקס, המזכיר הצבאי של רה"מ אלוף אבי גיל, היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה, מפכ"ל המשטרה רב-ניצב קובי שבתאי, סגן ר' השב"כ, ר' זירת ישראל בשב"כ, היועץ המשפטי של השב"כ, היועץ המשפטי של המל"ל ופרקליט המדינה העו"ד עמית איסמן.

וידאו: עומר מירון / לע"מ
סאונד: בן פרץ / לע"מ

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

28 תגובות

  1. לדבר כולם יכולים, החכמה היא לעשות, לתת את הלב והנשמה, לא צריך הרבה, צריך פשטות, אמון, לא כל היום לחפש כסף… אנשים עבדו כל כל הרבה, מס הכנסה רדף להחזיר להם את הכסף כמו שהוא רודף לקחת???? לא כמובן שלא !!! אכפת להם רק מעצמם, והרבה דברים כאן בעולם לא פרים, למה לעבוד ולקבל כסף דרך הבנקים, שישלמו ושכולם יחיו כאן כרצונם, לא בתלות בבנקים, למה שנשלם לבנקים???? זה כסף שעבדנו עליו…..

  2. PURTROPPO LO SPAVENTA PASSERI
    MESSO NEL CAMPI MEDIO ORIENTALE :<< LIRAN >> FA PAURA
    A MOLTI OGGI È NON SI VEDE DIETRO CHI MUOVE I FILI DI QUESTA MARIONETTA VI DANNO UNA FALSA PISTA DEL PERICOLO IL VERO PERICOLO IN QUESTO MOMENTO E LA
    RUSSIA (SANTA MADRE RUSSIA)
    CHE COME UN ORSO CHE GLI ANNO TOLTO LA PREDA STA'FACENDO DI TUTTO PER TRASCINARSI CON LUI QUANTI PIU STATI CI SONO.
    ISRAELE DEVE DECIDERE COSA VUOLE FARE CONTINUARE ANCORA
    AD APPOGGIARE LA RUSSIA O IL
    PATTO ATLANTICO E L'OCCIDENTE.
    PENSATE BENE A QUELLO CHE STATE FACENDO.
    NOI LA NOSTRA AMATA FAMIGLIA
    AYYUBBIDI ABBIAMO PRESO CON LA
    MANO DESTRA L'IMPERO FATIMIDE E
    L'ABBIAMO CON LA MANO SINISTRA
    CONSEGNATO AI MAMELUCCHI OGGI
    GRANDI PETROLIERI DEI VARI STATI CANAGLIA DEL MEDIORIENTE E OLTRE.ABBIAMO CHIUSO LA NOSTRA STORIA CON GIOBBE 1:21:<< L'ETERNO HA DATO, L'ETERNO HA TOLTO SIA BENEDETTO IL NOME DEL NOSTRO AMATO SIGNORE E DIO BENEDETTO IN ETERNO AMEN AMEN AMEN>>.
    VI SALUTO TUTTI FRATELLI MIEI CARI
    NEL SIGNORE.NUMERI 6:24-26,27.
    VOSTRO FRATELLO UNA SEMPLICE PERSONA CHE PER MOLTI NON ESISTE, DOMENICO GIAMBATTISTA DI ISCHITELLA FG ITALIA, EUROPA L'UMILE SERVO DELL'ETERNO NOSTRO SIGNORE E DIO BENEDETTO IN ETERNO AMEN AMEN AMEN.
    TODA RAVA ADONIM SCHIALOM ALEHEM ADONAI ELOHIM KADIMA ISRAEL, BARUCH ADONAI ELOHIM ISRAEL.

  3. יופי עכשיו ביבי הולך לרתום את הפשע המאורגן עם הטרור !
    איראן עושה לנו בית ספר !
    אין סיכוי שנעבור את השנה בלי מלחמה כוללת !
    אז מיד להתחיל בטרנספר !!!!!

  4. אומות העולם לא צריכות מעם ישראל הישגים במדע וברפואה, אלא את הדוגמה והשיטה איך לחיות ביחד באהבה הדדית (לפי חוכמת הקבלה)

  5. God bless Israel and god bless you all and the great PM Benjamin nataniyaho god bless you and protect you sir and long long long long long long life Israel shalom
    💙 💙 💙 💙 💙 💙

  6. האלימות היא איום לא פחות גרוע מאיום כמו הג’יהאד האסלמי או אפילו אקצין איראן זה איום על החברה הישראלית כולה ובמלחמה כמו במלחמה צריך לנצח אותה.

  7. האח הנכבד והאהוב נתניהו, אחרי ברכות, אני מקווה ומתחנן שתפעילו לחץ על ממשלת מצרים ועל סיסי בכל דרך לבטל את לימודי הדת בבתי הספר במצרים לאלתר ולתמיד, ואין כל התנגדות לבקש את עזרת אמריקה בעניין זה. לימוד הדת האסלאמית בבתי ספר במצרים גורם לעם המצרי לא לאהוב אותך, בעוד שהאתאיסטים המצרים, אני ביניהם, הם אלה שהכי אוהבים אותך בקרב העם המצרי ומאוד מעריכים באהבה ובנאמנות את הסכם השלום בין מצרים וישראל, ובאתי אליך כי אני מבני העם המצרי ואני רוצה שתעזרו לי בבקשה זו, ואני בוטח שתעזור לי. אני לא רוצה שהילדים שלי ישנאו את ישראל בגלל לימוד הדת בבתי הספר במצרים.

  8. תהילים: כשהלב נלחם על אהבה

    דוד היה מלך ישראל, עם מיוחד ששורשיו בבבל העתיקה. שם גילה אברהם שיש כוח אחד שפועל בכל הטבע, מערכת ניהול, תוכנת הפעלה. אפשר לקרוא לו הטבע, אלוהים או כוח עליון. אברהם לימד את כל מי שרק הסכים לשמוע, שהדבר הגדול ביותר שאפשר להשיג בחיים הוא חיבור אליו, ושעושים זאת דרך חסד ואהבה לזולת. למה? כי כך האדם מתאים את עצמו לאחדות הטבע, ולרמה כזו האבולוציה מקדמת את האנושות כולה. קהילת תלמידי אברהם הפכה בהמשך לעם ישראל, כפי שכותב הרמב"ם בספר המדע.

    אגב, כל המשברים שיש היום בעולם, נובעים ביסודם מחוסר התאמה מתגבר בין האדם לכוח הטבע הכללי שפועל עלינו. וכל התורה, בפנימיותה, היא שיטה למשיכת כוח מתקן, "אור", שמסוגל להפוך את האגואיזם הצר שבאדם לכיוון של חיבור והשלמה עם כולם.

    בתוך הקבוצה המיוחדת הזו התגלה דוד המלך. דוד נקרא "מלך" לא מפני ששלט בעם ביד רמה, אלא בזכות העובדה ששירת את כולם, העלה את כולם, כיוון אותם לחיים לפי "ואהבת לרעך כמוך".

    דוד עבר בעצמו את כל המצבים שיעבור העם במהלך התפתחותו, ובהתאם לזה חיבר מגוון פניות לכוח העליון. הוא גילה בתוכו את הכוחות הרעים שבהם צריך להילחם, הבין שאפשר להפוך אותם לטובים, מה שנקרא גם "תיקונים", וביקש כוחות להתפתח נכון. פעם מצד גילוי כוח הרע שבו, פעם מצד כוח הטוב שהוא רוצה לקבל, ועוד.

    כל המצבים שיכולים לעבור אי פעם על אדם, על כל אחד ועל כולנו יחד, כלולים בספר תהילים. לכן רואים שבכל מצב שבו אנשים נמצאים, כשהם פותחים תהילים איפשהו וקצת קוראים, מיד מרגישים שמשהו מתעורר בפנים. תמיד יש איזו תגובה מהלב על המילים, התקשרות כלשהי לכוח עליון, למערכת הכללית שאליה אנחנו שייכים.

    מעבר לכך, אם מתעורר באדם רצון להתפתח מבחינה רוחנית והוא לומד לעשות זאת במסגרת קבוצתית, אז יש ביכולתו לעורר מהתהילים כוח מיוחד שיקדם אותו לחיבור ואהבה לאחרים. הכוח הזה הוא חלק מסך כל הכוח שמושך אותנו קדימה, כוח שנקרא "משיח" או "משיח בן דוד".

    בבית המקדש שרו הלוויים את מזמורי התהילים. בכך הם היו מברכים את העם, עוזרים לכולם להתחבר למערכת אחת. במהות הדברים, בית המקדש הוא לא בניין עשוי עצים ואבנים, אלא מקום פנימי של קשר בין לבבות שרוצים להיות מחוברים. והקורבנות שאני מקריב זו הקרבה של האגו שלי, על מנת שאוכל באמת להתקרב לאחרים.

    במה דברים אמורים? האדם הוא עולם קטן, אמרו החכמים, וכולל חלקים פנימיים שנקראים דומם, צומח, חי ואדם. כדי לבנות את דרגת האדם שבי, זה שמחובר עם כולם באהבה, אני צריך להקריב את החלקים האגואיסטיים שבי, הדומם, הצומח והחי. זה אומר להתעלות מעליהם עם כוח גדול יותר של אהבה לזולת, להפוך את יצר הרע ליצר טוב, מה שנקרא גם "קיום מצווה".

    "ממעמקים קראתיך". ממעמקי הלב. "ספירת המלכות", היא העמקות הגדולה ביותר שמתגלה באדם. זוהי הספירה האחרונה, המסיימת, זו שמחזיקה את המבנה הרוחני שבנוי מעשר ספירות. לכן, רק דוד, המלך, יכול היה לממש את התהילים ולכתוב אותם עבור כולם.

    "שיר למעלות", הוא אומר. אני רוצה לעלות במדרגות, יותר ויותר להידמות, לכוח העליון שבכל מערכת הטבע. "אשא עיניי אל ההרים, מאין יבוא עזרי. עזרי מעם ה', עושה שמיים וארץ". העזרה באה מאותו כוח אחד. הוא שעושה את "הארץ", כלומר את הרצון הארצי, האגואיסטי, על מנת לאפשר לי לבחור להתעלות ממנו עד ל"שמיים", עד לתכונת האהבה והנתינה.

    שם הספר הוא תהילים, מלשון הלל, אף על פי שיש בו תיאורי מצבים קשים שבהם האדם ממש נקרע לגזרים. השונאים שלו, היינו הרצונות הרעים שמתגלים בתוך ליבו, מושכים אותו לכל מיני כיוונים לא טובים. הוא לא יכול להתגבר עליהם, ולכן צועק ובוכה. מבקש כוח לתקן. ולמרות הכול, הוא מודה לבורא, מהלל, כי מבין שעל ידי כל התהליך הזה הוא בסופו של דבר מתקרב.

    זוהי מודעות עליונה לכך שאין בעולם שום כוח רע, וכל רע שמתגלה, בנו תלוי כמה מהר נעביר אותו לצד הטוב. אין לנו דרך ישירה לאהבה, אלא רק להפוך לטובה את כוחות הרע, מה שנקרא גם "חזרה בתשובה". אדם, במלוא מובן המילה, הוא מי שהיה הפוך ונעשה דומה לכוח העליון שתכונתו השפעה טובה, אהבה ונתינה.

    ונקודה אחרונה, מנקודת מבט גלובלית. המשברים השונים שרואים היום בחיי הפרט והחברה, כולם נובעים ביסודם מההופכיות בין האגואיזם הצר שמתגלה יותר ויותר באדם, לבין העולם שנעשה יותר ויותר מקושר. כדי להימנע מקריסה כוללת, צריך ללמוד להתקשר כמו חלקים שונים באותה מערכת. מי שיכול להוביל מהפכה תפיסתית-חינוכית כזו, הוא עם ישראל. עלינו להתוודע מחדש אל השיטה לחיבור שייסד אברהם, ליישם אותה בינינו ולהעביר לכל העולם. ככל שזה יקרה נכיר את האהבה הכללית ששורה בבריאה, וגם הלב שלנו יאמר שירה.

  9. שב״כ יטפל בפשיעה? מהלך רודני קלאסי להפיכת שב״כ לק.ג.ב
    עוד כמה דגלים שחורים צריכים להתנוסס מעל הממשלה ונתניהו כדי שאחרון האזרחים במדינה יבין שיש פה נסיון הפיכה מלמעלה????

  10. אתם אנשי טרור ראש השבכ אתה בן מוות אתם דאעשש אתה וראש הכרא ראש הממשלה תקשיבו אני עכשיו משלם 6500 בגלל שהמוסד כבר שנתיים רודף אותי פיזית וכלכלית תקשבו כולכם אני הולך לסגור חשבון איתכם אחד אחד רק יום יבוא אני מבטיח לכם אתם מדינה של דאעשששש מדינת טרור הרי איש טוב ופוליטיקה לא בא ביחד כמו שאמר ראש ממשלת בריטניה קנרא שהוא היה מדבר על עצמו איש עם אומץ לב הוא פשוט גדוללל אני משכיר רכב כי לא העה לי כסף לעשות טסט כבר שתניים והרכב קיבל מכה ואני לא יכול לתקן כי אין לי כסף אני לא יכול לעשות בטוח כי אין לי כסף אני לא יכול לעשות טפול שנתי לרכב כי אין לי כסף אבל לאנשי דאעשש יש כסף לארגוני הביון יש כסף מי שעובד עם העבריינים יש לו כסף שזה ארגון השבכ תשאל את ראש המשטרה הוא יגיד לך מי עבד עם העבריינים אני או ראש דאעש ראש השבכ שאיתכם בשולחן ואנשי המוסד שחולים בראש יש להם כסף כדי לעשות טרור במזרח התיכון אבל אני הייתי לוחם מול כל העולם ולא מפחד מאף אחד כדי להגיד את זה אני לא עכבר כמו ארגוני הביון של מדינת דאעשש ישראל הקם להורגך השכם להורגו כך אני מבין את זה כמו שתמיד אומר ראש הממשלה שלכם אז אני איתך בנושא הזה עכשיו לי אין כסף אתם מבינים או שלא כי אם אתם לא מבינים עוד יש לכם זמן להבין אבל אני מבטיח לכם את הזכויות שלי אני הולך לקבל ואם יש ביניכם גבר שיבוא לדבר איתי מדע פילוסופיה הגיון או לוגיקה ובסוף אם אתם רוצים כוח גם יש תודה לכם יום טוב

  11. Ey İNSANLAR
    Sizleri tek DİN Olan İSLAM'a davet ediyorum.
    Unutmayalım ki öldükten sonra pişmanlık fayda vermiyor.
    ''LA İLAHE İLLALLAH MUHAMMEDURRASULULLAH"DEYİP KALBİMİZLE İMAN ETMEDİKÇE DÜNYADA DA AHİRETTEDE KURTULUŞ YOKTUR.

  12. ממשלות לא יביאו מזור, משום שכל עסקיהן מסתכם בצבא ובכסף. כדי להתקרב באמת לתיקון, צריך חינוך לחיבור לכל העם (לפי חוכמת הקבלה)

  13. "שי-ניצן" (מנדנבליט) רתם את כל הפרקליטות על "די-לחכימא" לכן (למי-לא-נשאר): לא נשאר ל"תביעת-פשיעה-אלימה"

Back to top button