סרטונים

דברי ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה – 11/06/2023

ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה:
"אני מבקש תחילה להתייחס לרציחות בחברה הערבית שהפכו למכת מדינה. חלק ניכר מהפשיעה הזו זה תוצאה של ארגוני פשע שממררים את חייהם של אזרחי ישראל הערבים ומשליטים טרור ופחד ביישוביהם, משליטים פרוטקשין שהופך למכת מדינה כללית ולא רק במגזר הערבי. אנחנו נחושים להילחם בתופעה הנפשעת הזאת, בראש ובראשונה בראש הנחש – בארגוני הפשע. לצורך כך אכנס היום ישיבה מיוחדת של משרדי הממשלה והייעוץ המשפטי, כדי לשלב את השב"כ במאמץ ממוקד נגד משפחות הפשע.

אני מזכיר לכם שהממשלות בראשותי הקימו 10 תחנות משטרה בחברה הערבית, כשקודם לכן כמעט ולא היו תחנות בכלל. בהמשך לאותה מדיניות, הממשלה שלנו הקציבה תקציבי ענק למשטרה כדי להעסיק עוד אלפי שוטרים ולהקים את המשמר הלאומי.

אבל דרוש זמן כדי להקים, לקלוט ולהכשיר את הכוחות הללו – ואין לנו זמן. לכן אני מתעקש להכניס מייד את השב"כ למערכה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אני שומע ביקורת מצד אלה שאומרים ש'זה לא ישנה דבר', ומצד אלה שאומרים ש'זהו צעד קיצוני מדיי'. אני סבור שזהו בדיוק הצעד הדרוש וצריך להתגבר על הבעיות שכרוכות בהפעלת צעד זה. רק כך נוכל להפוך את המגמה במהירות ולתת מענה לאזרחי ישראל הערבים שמייחלים להחזרת החוק והסדר לחייהם.

ביום חמישי האחרון שוחחתי עם מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן, הוא היה בדרכו חזרה מערב הסעודית. דנו בהרחבה בשורה של נושאים ובראשם איראן. הבעתי את הערכתי למזכיר המדינה על שיתוף הפעולה המודיעיני והצבאי בין ישראל לארה"ב. אני רוצה שתדעו – זו לא אמירת סרק ששיתוף הפעולה נמצא היום בשיא של כל הזמנים.

חזרתי והדגשתי את עמדתנו העקבית, שחזרה להסכם הגרעין עם איראן לא תעצור את תכנית הגרעין האיראנית ורק תאפשר לאיראן להזרים כספים לארגוני הטרור שפועלים בחסותה, במזרח התיכון וסביב גבולות ישראל.

חזרתי והדגשתי ששום הסדר עם איראן לא יחייב את ישראל. עם הסכם או בלי הסכם, אנחנו נמשיך לעשות כל מה שנדרש כדי להגן על מדינת ישראל.

הממשלה תאשר היום תכנית חסרת תקדים של הטבות למשרתי המילואים. זוהי בשורה חשובה עבור רבים מאזרחי ישראל, שתורמים תרומה חשובה לביטחון המדינה. בין ההטבות: הנחה מורחבת בארנונה, הנחה בחשמל, השתתפות בקייטנות, הטבות צרכנות, שתי נקודות זכות אקדמיות לסטודנטים שמשרתים במילואים ועוד. אני מודה לשר הביטחון יואב גלנט על התכנית, שכל משרתי המילואים יהנו ממנה.

אני מבקש לומר לציבור, ורוב השרים יודעים את זה, בשבוע שעבר קיימנו את הישיבה הראשונה של ועדת השרים למאבק ביוקר המחיה. הוצגו בפנינו פערי המחירים בין ישראל לאירופה בשורה ארוכה של מוצרים ולרוב הפערים הללו אין שום הצדקה. כמעט כל פערי המחירים הללו הם תוצאה של מונופולים ובירוקרטיה, ולפעמים בשילוב מכוון של מונופולים ובירוקרטיה שפועלים יחד כדי למנוע תחרות שתוריד את המחירים לאזרחי ישראל.

כדי לסלק את המכשולים הללו, אנחנו נתווה תכנית כללית להפחתת מחירים מהממשלה. בנוסף הנחיתי את השרים להכין תכניות עבודה מפורטות במשרדיהם, ומדי שבוע כל משרד יציג את תכנית הפעולה הספציפית למשרד שלו. הוועדה הזאת תצמצם רגולציה, תסיר חסמים, תפחית מכסים ותשבור מונופולים.

אני לא מתכוון להביא אקמול. אנחנו לא הבאנו אקמול כשהפכנו את ישראל מכלכלה סוציאליסטית לכלכלה חופשית. הכוונה היא לעשות טיפול שורש היסטורי בכלכלת ישראל כדי להסיר את החסמים לתחרות. זו לא רק הדרך הנכונה לטפל ביוקר המחיה, אלא זו גם הדרך להזניק את כלכלת ישראל הלאה לפסגות גבוהות עוד יותר".

וידאו: עומר מירון, לע"מ
סאונד: בן פרץ, לע"מ

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

42 תגובות

  1. Thanks for the video! Great honor to pay attention to The Prime Minister Of Israel Hon. Benjamin Netanyahu and at the same time fulfill my Hebrew learning lesson. Indeed! He is my wonderful Teacher – He helps me to learn Hebrew efficiently the way He thought me "How to speak English". 😊

  2. بی بی ما منتظریم … اگه وجودشو داری به ایران یه تیر شلیک کن تا تل آویو و حیفا را با خاک یکسان کنیم
    شنیدم گفتی بدون آمریکا هم میتوانید حمله کنید 😂😂😂 با آمریکا هم نمیتوانید. حمله کنید …
    بی بی تو را میبندیم به یه موشک بالستیک با تناب ، میفرستیمت بیرون جو 😢😂 از ما بترس

  3. شما با تاریخ ۷۵ سال ایران را با ۲۶۰۰ سال قدمت تهدید میکنید 😂😂😂 خیلی جوکی بی بی 😂😂😂 تو را باید. بوس کرد

  4. על עם ישראל חל רק חוק אחד, "ואהבת לרעך כמוך". מי שיקיים את החוק הזה, ישלוט במובן הטוב של המילה, גם על העם וגם על העולם (לפי חוכמת הקבלה)

  5. God bless Israel and god bless you all and the great PM Benjamin nataniyaho god bless you and protect you sir and long long long long long long life Israel shalom
    💙 💙 💙 💙 💙 💙

  6. סוף סוף משילות על השבכ, שהפך ארגון ביון נגד אזרחי ישראל והגרוע מכל, נגד ראש הממשלה הנבחר.
    אדוני ראש הממשלה, שלח את נהגי השבכ המדליפים והחתרנים לנהוג את הכוחות שיפעלו (אם בכלל) נגד משפחות הפשע מהמגזר הערבי. אולי ככה יבינו כמה סיר הבשר שחירבנו עליו היה טוב

  7. במקום הרבה מילים, חיוך פותח את הלב שלך לאחרים

    אדם חי בעיר תוססת, סביבו קולח זרם בלתי פוסק של אנשים, וגם כשהוא בבית הם ממשיכים לדבר אליו דרך המסכים. אבל הבדידות חונקת אותו. הוא לא מרגיש שמשהו מכל ההמולה שייך לו ושבכלל למישהו סביבו אכפת מה קורה איתו.

    בדידות היא רגש פנימי שמכה באדם כשהוא לא נמצא בקשר יפה, טוב, ידידותי והדדי עם הסביבה. זו תחושת הניתוק מהסביבה, שלא פותחת לקראתו ידיים לקבל אותו אליה. לא בגלל שהיא שונאת אותו, פשוט לא אכפת לה ממנו. זו אותה האדישות שקיימת בסביבה המודרנית כלפי כל אחד ואחד.

    אדם שחי ביישוב גדול יודע איפה הפינה שלו, קוביית המגורים שלו. הוא מכיר את האנשים בעבודה ואת החנויות שהוא יכול להיכנס אליהן לקנות מצרכים. אבל לא לזה הוא מחכה ומצפה. הוא מייחל ליחס, להתעניינות, לחום הלב שירגיש מהסביבה.

    לא במקרה גוברת ומתפשטת הרגשת הבדידות הקשה הזו בימינו וכבר נחשבת למגפה הגדולה בדורנו. היא מגיעה מהטבע שדוחף אותנו להתקשר זה לזה, דורש ומבקש לחבר את הלבבות, שיהיו פתוחים לכולם. זו מדרגת ההתפתחות הרוחנית שנועדנו אליה, והגיע הזמן לעלות אליה.

    לא בכוח להיכנס בכל אחד ואחד, אלא בהדרגה לתת דוגמה טובה לכולם, של פתיחות, של קרבה, של שייכות. ואין מה לפחד להיפגע. הפחד הזה הוא ריק, שקרי. צריכים רק קצת לפתוח את העיניים, את הלב והאוזניים, להיות קצת יותר מוכנים לקשר עם הזולת, ואז גם הזולת יהיה מוכן לקשר כזה.

    אנחנו צריכים לחייך זה לזה. בהתחלה זה קשה, לא בא טבעי, אבל צריכים ללמוד איך לחייך באמת, מבפנים. זה חשוב, כי חיוך מעיד על פתיחות של אדם לזולת, הוא מראש מראה שהיחס אליו הוא טוב. במקום הרבה מילים, חיוך פותח את הלב שלך לאחרים.

  8. נתניהו קנה צוללות ללא דיווח. רמטכל לא ידע, ושר ביטחון לא שמע . כאילו זה כספו שלו. וממש במקרה לפני ביצוע העסקה, קנה מניות במליונים,של יצרן הצוללות.
    וממש במקרה הרוויח מליונים.
    מהשחיתות פה כל כך ברורה שאין צורך לחקור אפילו .

  9. ראש הממשלה. אתה היתה פה כשאירן התבססה בלבנון ואתה היתה ראש הממשלה בעשור האחרון שבאותו עשור ראינו עלית מחירים שלא היתה כדוגמתה.
    למי אתה מספר סיפורים בדיוק?!

  10. СЛАВА БОГУ ИИСУСУ ХРИСТУ ЧТО ОН ИЗ СВОИХ УСТ УНИЧТОЖИТ ПРИЗИДЕНТОВ И 2/3 ЖИТЕЛЕЙ ЗЕМЛИ ЗА РАНЕЕ СЛАВА БОГУ ЗА ДОХЛЯТИНУ ВСЕХ СТРАН МИРА АМИНЬ АЛИЛЛУЙЯ СКОРЕЕ 7 СУТОК НИ ПЕЙТЕ НИ КУШАЙТЕ БОГ ПРОСЛАВСЯ В ТАКИХ И В ТЕХ КТО ПОКАЮТЬСЯ ОСОБЕНО ЕВРЕИ СИНАГОГ ВСЕ ВРАГИ МОИ ИМ 100% АД АМИНЬ

  11. הידברות? המאבק הוא על שליטה, לא על חקיקה

    במשך שנים התעניינתי במתרחש בחברה הישראלית והייתי מעורה במצב הפוליטי במדינה, עד שראיתי שהמצב עובר כל גבול. האידיאולוגיה הפכה לעסקים מפוקפקים וכל מי שהחזיק אתמול בערך עליון היה מוכן לבטלו ביום למחרת. המצפון המדיני איבד כיוון כשהדאגה לטובת הכלל הוחלפה בדאגה לטובה עצמית.

    מאז שהפסקתי להתעניין במתרחש אני מרגיש חופשי יותר אך מנגד צר לי מאוד לראות את הפילוג בעם הולך ומחריף. חוסר האונים הנובע מההרגשה שאין באמת מה לעשות אלא לחכות עד שהזמן יעשה את שלו, מביא אותי להצטער ולהתפלל "נחמו-נחמו עמי".

    זה זמן שאנחנו עומדים על סף מלחמת אזרחים, ומצד אחד אני לא חושב שנידרדר לשם, אבל מצד שני לא נראה באופק סיכוי להגיע לפשרה והידברות. המאבק מלכתחילה אינו על חקיקה כזו או אחרת, אלא על שליטה ושליטה אי-אפשר לחלק.

    גם ביחס לאפשרות של הידברות בין הצדדים אני מרים גבה ולא מאמין שהיא באמת עומדת על הפרק. מעולם לא ראיתי בהיסטוריה של עם ישראל, אפילו לא מאז קום המדינה, ששני מחנות מנוגדים, שנאבקים חזיתית פנים מול פנים, מצליחים להתיישב יחד ולהגיע ליחסי אמון וכבוד הדדי.

    חכמת הקבלה לימדה אותי שהפתרון לא יבוא מלמטה מאיתנו, אלא מלמעלה, מהכוח העליון. זו לא גישה מיסטית ולא תפיסה דתית. זה עניין של חוקי טבע נוקשים.

    אנחנו חיים במערכת אדירה, מוקפים בכוחות טבע חיוביים ושליליים, שבראשם שולט הכוח העליון, כוח שהוא טוב ומיטיב. מי שחוקר את דרגות הטבע השונות: הדומם, הצומח והחי, יודע שהם חיים בהרמוניה, באיזון, בהשלמה הדדית. גם אנחנו בני האדם היננו חלק אינטגרלי מהטבע, אלא שבנו פועל יצר הרע, אגו, רצון לקבל הנאה לעצמי על חשבון הזולת.

    האגו שלנו הולך וגובר מיום ליום והוא המקור לכל הסכסוכים והמאבקים בינינו. לעולם לא נצליח ללחוץ ידיים במצב הנוכחי שבו אנו נמצאים, כי ברגע הבא נפר כל הסכם שעליו הסכמנו. לכן ככל שהקרע בינינו ילך ויגדל נבין שאין לנו יכולת להגיע להסכם צודק בינינו, ואז נרים את הראש לשמיים ונבקש עזרה.

    כמו זוג מסוכסך הפונה לגורם שלישי כדי לגשר בין הצדדים, כך עלינו לפנות לכוח העליון שיארגן אותנו, יחבר בינינו ויאחד אותנו ללב אחד. הכוח העליון מסוגל לחבר את כל הכוחות הקטנים והמנוגדים שלנו. עלינו רק לקבל את מלכותו ולאפשר לו לבצע את מלאכת החיבור בינינו.

    אם נכיר את החוקים הפועלים בטבע, נחיה ונפעל איתם באיזון מתוך בחירה חופשית, אז נקדים תרופה למכה. אם לא נעשה כן ימשיך האגו שלנו להתעצם ולהוציא אותנו למחות ברחובות, יגביר את השנאה היוקדת ביננו עד שיבואו עלינו צרות גדולות.

    אם נגיע למצב שבו נביא על עצמנו צרה צרורה כזו, אז נחטוף מכה על העורף הקשה שלנו, נתרכך ונלמד לקבל עלינו מרות חדשה, הנהגה רוחנית עליונה, ובעזרתה נבנה ארץ חדשה שישרה בה שלום וקבלה בין כל חלקיה השונים.

  12. Shalom ! " O mundo inteiro falando em tecnologia avançada. " Projeto para Unteligência Artificial "IA " "AI" Existe hierarquia no céu e na terra. A hierarquia do céu é " as crianças são criaturas oficial do céu " A tecnologia de Israel deve preservar a hierarquia do céu. Significa a procriação da humanidade perfeita e harmonia com céu é necessário um trabalho de guardar a ovulação no período da virgindade de debutante, então caso é perdido o núcleo da virgindade no espaço de tempo até o casamento existe ovulação guardado da perfeição do céu da mesma forma a preservação dos espermatozóides no período das população com DNA do céu até prazo 12 anos no máximo 15 . Consideração que este tipo de humanidade provavelmente existe em poucos lugares exemplo: provavelmente na Arábia Saudita, Dubai e outros. Isso vai evitar os desastres de destruição e morte no planeta. " Quando chegar o dia do casamento existe o DNA do céu para engravidar. Com período debutante com material genuíno do céu." Sugestão inteligência IA " até breve.

  13. ראש ממשלה חלשששש נותן לברק להסית והוא לא אפילו מגיב על זה אז כנראה שהוא עם הדייפ סטייט בדיוק כמו אהוד ברק ואהוד אולמרט
    מעניין אותו שם..

  14. VISION FROM GOD OF ISRAEL I SAW TREE TIME I SAW A HOUSE IN ISRAEL AND IN ONE SIDE A MOUNTAIN GOD SAID WHAT YOU SEE I SAID I SAW A HOUSE THE HE SAID LOOK AGAIN I LOOKED AND HALF OF THE HOUSE GONE LEFT GOD SAID THAT IS WHAT WILL HAPPEN TO MY CHILDREN HALF WILL DIE IF THEY DONT GO WHITH YOU TO WAR I SAID TO HIM BUT THEY WANT GO ALONE GOD SAID YOU MUST GO WHITH THEM O THEY WILL DIE ALL ANOTHER VISION SIMILAR I SAW MOUNTAIN AND I SAW CEMENT IN THE GROUND LIKE FOR SHITING LARGE CEMENT FLAT I LOOKE AND IN THE TOP WAS OLIVE LEAVE BUT HALF ONLY HALF AND THE ANOTHER HALF GONE I SAID TO GOD WHAT IS MEANING THIS GID SAID THAT ARE MY PEOPLE THE LEAVE OLIVE HALF WILL DIE THEY ARE IN DANGEROUS GO TO THEM YOU MUST GO TO ISRAEL AND FINSH VISION

Back to top button