מבזקיםפוליטי / מדיני

גוטליב מגיבה: ההחלטה להטיל עלי סנקציה אינה חוקית!

ח"כ מהליכוד טלי גוטליב התייחסה לפני זמן קצר (שיש) בעמוד הטוויטר שלה להחלטה של יו"ר הקואליציה אופיר כץ להטיל עליה סנקציות וציינה כי ההחלטה אינה חוקית.

"לטובת כל מי שלועס סיסמאות. ההחלטה להטיל עלי סנקציה אינה חוקית!" כתבה גוטליב והוסיפה, "לא ניתן להתנות על זכותי לבחור ולהיבחר. אין קשר לטענת ׳אי סבירות׳ (הגם וקיימת). הליכוד מעולם לא חתר תחת בג״ץ אלא תחת סמכותו להתערב בהחלטות ממשלה חוקיות מהשיקול שאינן סבירות. שמחתי להבהיר."

נזכיר כי אתמול איימה גוטליב שתפנה לבג"ץ: "חובתי וזכותי לעבודה פרלמנטרית בכנסת. הציבור משלם לי בדיוק על זה. סתימת פי בסנקציות דרקוניות ובלתי מבוקרות היא נפסדת ובלתי חוקית. לאחר בירור בדבר אי סבירות ואי חוקיות ההחלטה בענייני, בכוונתי להגיש ליועמ״ש הכנסת התראה לפני פניה לבג״ץ. הכנסת היא לא המערב הפרוע."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתוך כך, מתנגדי הרפורמה לא פספסו את ההזדמנות להזמין את גוטליב להפגנה במוצאי שבת, "כדי להגן זכויותיה שנרמסו, טלי גוטליב מאיימת שתפנה למגינם הבלתי מעורער של המוחלשים והנדכאים.בג"צ! אי אפשר להמציא את זה. 🇮🇱🏴ובטח תגיש ערעור על סמך עילת הסבירות אותה היא מבקשת לבטל אז יש לנו חדשות בשבילך גברת גוטליב: הצטרפי אלינו בשבת החל מ 20:00 בקפלן תל אביב לשמור על בג״צ שיגן על כולנו וגם עלייך".

חברת הכנסת טלי גוטליב במליאה, 7.12.2022.
צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת

Back to top button