מבזקיםפוליטי / מדיני

איילת שקד תוקפת את בן גביר וסמוטריץ': "לציונות הדתית מגיע ייצוג פחות ילדותי"

השרה לשעבר איילת שקד שברה הערב (מוצ"ש) שתיקה פוליטית של זמן רב כשהתראיינה לתוכנית הכל פוליטי בכאן 11 ונתנה את דעתה על האירועים המתרחשים בארץ.

כשרת המשפטים לשעבר, היא נתנה דעתה על נושא הרפורמה המשפטית והתנהלות הקואליציה: "אם נלחמים על הכל נשארים עם כלום. לכן במסגרת הכלים הקיימים עשיתי מה שצריך בעזרת מהלכים פוליטיים כדי לקבל רוב בוועדה. גייסתי את הנציג מהאופוזיציה ואת שני הנציגים מלשכת עורכי הדין. יישמתי את האידאולוגיה מבלי לפרק את החברה הישראלית ולהרוס הכלכלה".

שקד אמרה על איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ': "הם מייצגים חלק קטן מהציונות הדתית. הם קיבלו הרבה קולות בעקבות השלכות ממשלת השינוי, אך אני לא מאמינה שזה יקרה בפעם הבאה. […] אני חושבת שהציונות הדתית זו חברה מפוארת שבנויה מקשת רחבה של דעות ובהחלט מגיע לה ייצוג יותר מגוון ופחות ילדותי".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שקד סיפרה בריאיון כי כשהחלו ההפגנות ברחוב, היא הציעה פתרון לשר לוין: "הצעתי לו שיחליף את שני נציגי לשכת עורכי הדין באנשי ציבור שהוא ימנה. חבל על כל הבלאגן, הוא יכול להגיע להסכמות עם חיות ולדרוש ממנה שופטים שמרנים שיש כבר במערכת – ובסוף הוא יעשה זאת. קציבת יועמ"שים כבר קיימת, לא צריך את החוק הזה ויש שיטות נוספות לצמצום עילת הסבירות".

כשנאלה אם תרוץ שוב לפוליטיקה אמרה: "אני לא יודעת מה יקרה בעוד ארבע שנים".

איילת שקד
ארכיון. צילום: מאיר אליפור

Back to top button