מבזקיםפוליטי / מדיני

לאחר הסערה: בן גביר וגולן העלו הצעת חוק לאיזוק אלקטרוני בוועדת השרים

השר לבטחון לאומי איתמר בן גביר והשרה לקידום מעמד האישה, מאי גולן, התייחסו הבוקר לפני כניסתם לישיבת הממשלה, לחוק איזוק אלקטרוני שיעלו היום בוועדת השרים לחקיקה. וזאת לאחר שבן גביר קיבל ביקורת קשה על שהפיל את החוק שהציעה לפני מספר שבועות האופוזיציה.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בפתח ישיבת הממשלה: "לפני כחודש פנינו ליועצת המשפטית לממשלה, הגשנו לה רשימה של שישה עבריינים, משפחות פשע, וחומר מודיעיני, המשטרה ביקשה מעצר מנהלי. לצערי, היועצת חיכתה וחיכתה וחיכתה והתוצאה, שלפחות אחד מהם מעורב ברצח שיכול היה להימנע. אני קורא מכאן ליועצת המשפטית לממשלה, להפסיק לכבול את הידיים שלנו באזיקים. נועדנו לקבוע מדיניות, לשלוט, למשול, לטפל בבעיות, הגיע הזמן שהיועצת משפטית לממשלה תפסיק לפגוע ולתקוע מקלות בגלגלים. בנושא נוסף, יש לנו בשורה מצוינת לי ולשרה מאי גולן, אנחנו מביאים היום את חוק האיזוק האלקטרוני. תודה רבה לראש הממשלה. הקואליציה הקודמת דיברה ולא הביאה, אנחנו מביאים חוק יותר מדויק, שמצד אחד יטפל בגברים אלימים ומצד שני ימנע תלונות שווא".

השרה מאי גולן: "אז אחרי באמת אין ספור דיסאינפורמציה, אינספור של פופוליזם ודמגוגיה של ממשלה שלא קידמה את הצעת החוק הזאת אלא רק עשתה הרבה הרבה יחסי ציבור, בגלל שלא היה להם תקציב לדבר הזה, אנחנו ברוך השם מביאים היום את החוק הזה. אני רוצה להודות לשר בן גביר על עבודת קודש שהוא עשה בנושא, לראש הממשלה, לשר המשפטים ושר הרווחה. הבאנו חוק מדוייק, חזק וטוב, לא לעומת הפופוליזם של השמאל אלא חוק שבאמת יבוא לעזור לא רק לנשים בישראל, אלא לכלל הציבור בישראל. אנחנו גאים ונרגשים להביא אותו היום. ובעזרת השם יש עוד סל כלים, סל חוקים של הממשלה הזאת, שיבוא למנוע אלימות אמיתית".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
איתמר בן גביר ומאי גולן לפני כניסתם לישיבת הממשלה

Back to top button