מבזקיםצבא וביטחון

חילופי אש כבדים בג'נין, מסוק קרב הוזנק – מספר לוחמים נפצעו

כוחות צה"ל פעלו הבוקר (שני) בקן הטרור ג'נין. הכוח נקלע למארב מטענים וירי, בו ככל הנראה חמישה לוחמים נפצעו והם פונו לבתי החולים עם פציעות גפיים, כך על פי דיווח ראשוני. בעקבות המארב התנהלו חילופי אש כבדים מאד ואף הוזנק מסוק שביצע ירי, פעולה הנחשבת יחסית חריגה בג'נין, למרות שהמסוק ככל הנראה ביצע ירי לשטח פתוח בלבד ולא לעבר מבנים.

על פי דיווח של משרד הבריאות הפלסטיני, ישנם מספר רב של מחבלים שנפצעו, כאשר לבתי החולים המקומיים הגיעו כ-30 פצועים, שלושה מהם מתו בבית החולים.

בצה"ל ומג"ב התייחסו לאירוע ומסרו כי "מוקדם יותר הבוקר לוחמי ימ"ס איו״ש, מג"ב וסיירת צנחנים פעלו למעצר שני מבוקשים בעיר ג'נין. במהלך הפעילות התנהלו חילופי אש מסיביים עם חמושים, והושלכו מטענים רבים לעבר הכוחות שהגיבו בירי. זוהו פגיעות. בזמן יציאת הכוחות, רכב צבאי נפגע ממטען וניזוק. חילופי האש נמשכים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button