מבזקיםצבא וביטחון

הפעילות בג'נין: מטענים השביתו כלי רכב של צה"ל, הכוחות בחילוץ מורכב וארוך

‏הבוקר (שני) כוחות צה״ל, ימ״ס ושב״כ עצרו פעילי טרור בשכונה סמוכה לג׳נין. בגמר המבצע, הופעל מטען על כלי רכב צבאי של הכוח. שני חיילי צה״ל וחמישה אנשי ימ״ס נפגעו, כולם פצועים קל ובינוני. הכוחות פועלים בשטח ובאוויר להוצאת מספר כלי רכב שהושבתו במרחב, כתוצאה מהפעלת המטען ומירי. ‏מפקד האוגדה, מח״ט מנשה ומח״ט שומרון בשטח.

בשלב זה כלל הפצועים פונו לבית החולים, המרחב מאובטח על ידי כוחותינו ומבוצע פינוי לוגיסטי של כלי הרכב תחת אש – יש לנו יכולת אווירית ותצפית באזורים הללו והזירה מנוהלת ונשלטת. בצה"ל מסרו כי יתחקרו את האירוע ויופקו לקחים.

שר הביטחון גלנט בהתייחסות לפעילות כוחות הביטחון הלילה בג׳נין, בדבריו בחנוכת הביתן הישראלי בתערוכת ״הסלון האווירי״ בפריז: ״ראשית אני רוצה לשלוח מכאן איחולי החלמה מהירה לפצועים בפעילות בג'נין. בשעות האחרונות פעלו כוחות צה"ל למעצר מחבלים בעיר ג'נין. הפעולה שהתבצעה הלילה מצטרפת לעשרות מבצעים בהם לוחמי צה"ל, מג"ב ושב"כ הפגינו אומץ לב תחת אש כבדה, תוך חתירה למגע והשלימו את משימתם באופן מלא״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

״במאבק בטרור אין פשרות, נמשיך לנקוט גישה התקפית ויוזמת. נשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותנו ונכה את גורמי הטרור בכל מקום בו ימצאו- אין ולא תהיה לטרור "ארץ מקלט"- בג'נין, בשכם או בעזה. מפקדי צה"ל והכוחות בשטח יקבלו ממני את הגיבוי המלא כדי לפעול במלוא העוצמה למען שמירה על חיי אזרחינו וכוחותינו״. הוסיף.

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים
הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button