כלכלהמבזקים

בסטייל איטלקי: סניף דגל חדש לרשת קפה גרג נפתח בקניון עופר בחדרה

בקניון עופר בחדרה נפתח אמש (ראשון) סניף דגל חדש לרשת קפה גרג בהשקעה של 700 אלף ש"ח. לאירוע הפתיחה הגיעו בכירי הרשת גלעד אלמוג מבעלי קפה גרג ויריב גניס, מנהל הרשת. האירוע כלל קוקטייל חגיגי על טהרת התפריט החדש: מטבח איטלקי בנגיעות ים תיכוני, טקס קביעת מזוזה וגזירת סרט.

את האירוע פתח גלעד אלמוג מבעלי קפה גרג שאמר: "זהו אחד הסניפים המושקעים והיפים שנפתחו לאחרונה בהשקעה הנאמדת ב-700 אלף ₪, הוא משתרע על שטח של 150 מ"ר עם כ- 100 מקומות ישיבה והוא עוצב בסגנון איטלקי, ויציע תפריט בהשראת המטבח האיטלקי, עשיר, צבעוני ומגוון המשלב טעמים וחומרי גלם איכותיים.

יריב גניס מנהל רשת גרג אמר: "אנו שמחים להשיק סניף כשר למהדרין בקניון עופר חדרה הנחשב למרכז קניות ובילוי מרכזי לתושבי העיר חדרה והסביבה. החלטנו להשקיע בסניף מעוצב ובתפריט מגוון על מנת להעניק לקהל הלקוחות, כולל למגזר הדתי והחרדי את החוויה המלאה של המותג גרג".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בן דבש מנכ"ל קניון עופר חדרה חתם את האירוע ואמר: "פתיחת בית הקפה הינה נדבך נוסף במימוש האסטרטגיה שמובילה אותנו לגיוון והעמקת תמהיל החנויות באמצעותרשתות אטרקטיביות ומובילות בישראל."

מי שנאלץ להיעדר הוא יאיר מלכה, מבעלי קבוצת גרג, עקב שהות של חמישה ימים במדריד שבספרד, במסגרת הנסיעה שילב מלכה ביזנס אנד פלז'ר וערך לכל המשפחה סיור קולינרי מסעדות ובתי הקפה, ביקור בייצרני מכונות קפה מהטובים בעולם, וביקור בייקבים באזור.

מימין בן דבש, יריב גניס, גלעד אלמוג ואלמוג אסייג
מימין בן דבש, יריב גניס, גלעד אלמוג ואלמוג אסייג. צילום: שלומי ברק

Back to top button