מבזקיםצבא וביטחון

המפכ"ל ביקר את הפצועים: "נורתה עלינו 'אש כבדה' והושלכו לעברנו מטענים ממספר מוקדים"

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי, מפקד משמר הגבול ניצב אמיר כהן ומפקד מרחב מג"ב איו"ש, תת ניצב ברק מרדכי ביקרו לפני זמן קצר (שני) את לוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב איו"ש ולוחמי צה"ל אשר נפצעו הבוקר במהלך פעילות לסיכול טרור בגזרת ג'נין ומטופלים בביה"ח רמב"ם.

סמ"ר ב.ג ורס"מ ת.כ לוחם וחובש בימ"ס מג"ב איו"ש אשר נפצעו בפעילות ציינו במהלך הביקור: "נורתה עלינו 'אש כבדה' והושלכו לעברנו מטענים ממספר מוקדים, יחד עם הכוחות הצלחנו לעצור את המבוקשים ולפגוע במספר רב של מחבלים, ברגע שהכוח נפגע אני ועוד חובש בכוח התחלנו לטפל בלוחמים ותוך זמן קצר הגיעו אלינו פראמדיקים וכוחות נוספים. אנחנו נחושים להחלים ולחזור לחברים ולפעילות במהרה."

צילום: דוברות המשטרה

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי, העניק ללוחמים ספר תהילים וציין: "פעלתם במקצועיות, תחת סיכון במשימה מורכבת ולסיכול חשוב של טרור, אני גאה בכם ומאחל לכם החלמה מהירה. אנחנו נמצאים במציאות ביטחונית מאתגרת, לוחמי מג"ב, משטרת ישראל, כוחות צה"ל, שב"כ וכלל גופי הביטחון מעבירים מסר ברור, נשים יד על מחבלים ופעילי טרור בכל מקום שנדרש. נחזק ונלווה את הפצועים, מודה לגורמי הרפואה על הטיפול המסור בכוחותינו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה

מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן: "פעלתם כמצופה מכם, בקור רוח ומקצועיות, אנחנו נחושים ומתעקשים להמשיך לפעול יחד עם כלל גופי הביטחון בכל מרחב שנדרש בכדי לסכל את המחבלים ב'חצר ביתם', בטרם יצליחו לפגוע באזרחי מדינת ישראל. אני גאה בכם, נלווה ונחזק אתכם ואת משפחותיכם. החלמה וחזרה מהירה לשגרה."

צילום: דוברות המשטרה

כאמור, כל העת, בנחישות ותחת סיכון, לוחמי ומסתערבי מג"ב איו"ש פועלים לסיכול ופגיעה בתשתיות טרור בכל גזרות יו"ש. משטרת ישראל ויחידות משמר הגבול ימשיכו לפעול עם כלל גופי הביטחון לשמירה על בטחונם של אזרחי מדינת ישראל.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button