חדשות הארץמבזקים

פיגוע הירי בעלי: שבעה פצועים וביניהם במצב קשה, תושבי היישוב הונחו להסתגר

פיגוע ירי אכזרי בוצע לפני זמן קצר (שלישי) בתחנת הדלק ביישוב עלי, קרוב לכביש 60, ככל הנראה על ידי שני מחבלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו לבתי החולים שני פצועים מירי במצב קשה, בהם גבר בן 20 לבית החולים שערי צדק בירושלים וגבר בן 38 לבית החולים בלינסון בפתח תקווה. ארבעה פצועים נוספים, מהם שלושה מחוסרי הכרה מטופלים במקום, ישנו פצוע נוסף במצב קל. המחבל נוטרל בירי ולפי שעה לא ידוע מצבו.

ככל הנראה ישנו מחבל נוסף שנמלט צפונה ובעקבות כך פיקוד העורף מסר לתושבי עלי את הודעה ובה נמסר: "היכנסו מיד למבנה, נעלו את הדלתות וסגרו את החלונות. אין לצאת מהמבנה עד לקבלת הודעה על סיום האירוע. התנועה באזור אסורה וחל איסור להיכנס אליו עד להודעה חדשה."

אזעקות ביישוב עלי. צילום: טל חיים סגל

מהמועצה אזורית בנימין נמסר: "פיגוע ירי לפני זמן קצר בתחנת הדלק ליד היישוב עלי. מספר נפגעים במקום. מחבל נפגע ונוטרל. הכוחות בסריקות אחרי מחבל או סייען נוסף. ראש המועצה ישראל גנץ נמצא בזירת הפיגוע."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מצה"ל נמסר: "בהמשך לדיווח הראשוני, מחבלים פתחו בירי סמוך לתחנת דלק ביישוב עלי שבמרחב חטיבת בנימין, אחד המחבלים נוטרל בנקודה, כוחות צה"ל פתחו במרדף אחר חשודים נוספים."

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button