צרכנות

גיטרה או תופים – מה יותר מתאים לכם?

קרדיט לתמונות FREEPIK

האם כדאי להתחיל ללמוד לנגן בגיטרה או שזה הגורל שלכם להיות מתופף? עבור חלקם זו החלטה די פשוטה: הם יודעים בדיוק מה הם רוצים ומתקדמים בביטחון למטרה. אבל יש אלו שגם לימודים עם מורה לגיטרה וגם לימודי תופים נראים להם בחירה מעניינת, שלכל אחד מהם יש יתרונות משלו. אז איך בוחרים את הכלי הנכון? בין אם תבחרו בגיטרה או בתופים, העיקר שתזכרו שאין תשובה אחת נכונה לשאלה הזו, והבחירה שאתם עושים צריכה קודם כל להדהד בלב שלכם.

איך ניתן לבחור את כלי הנגינה המתאים לכם ביותר?

כשאתם רק מתחילים לצלול לתוך העולם של כלי נגינה זה או אחר, אולי נראה לכם ששום דבר לא יכול לעמוד בינכם לבין הצלחה: ניתן להתגבר על כל קושי. זו גישה מצוינת, אבל ככל שתתעמקו יותר, כך גדל הסיכוי שיום אחד תבינו שכדאי להסתכל על הדברים מזוויות שונות ולקבל עזרה מקצועית של מורה לתופים או לגיטרה.

בעת ​​הבחירה בין גיטרה לתופים יש לקחת בחשבון את עוצמת הרעש. תופים אקוסטיים רועשים. מאוד. גם גיטרה חשמלית יכולה להישמע חזק מאוד, אבל במקרה של גיטרה, תמיד אפשר להתאים את עוצמת הקול שלה באמצעות הכפתורים המתאימים על הכלי או המגבר. בתור מתופף, אין לכם את האפשרות אלא אם כן תבחרו בתופים אלקטרוניים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אז איך זה משפיע על ההחלטה שלכם? אם אתם רוצים להיות מתופפים אבל בני המשפחה לא ממש אוהבים צלילים חזקים, יהיה לכם קשה להתאמן. מצד שני, תוכלו למצוא מקומות מיוחדים לחזרות. כפתרון חלופי, ניתן לשקול רכישת תופים אלקטרוניים.

גיטרה או תופים: מה יותר קשה?

אז הגענו לשאלה מאוד קשה: מה יותר קשה ללמוד לנגן – תופים או גיטרה? קשה לענות על שאלה זו. ללמוד לנגן בשני הכלים זה לא קל אם אתם רוצים להשיג מיומנות מסוימת בין אם אתם לומדים באופן עצמאי או עם מורה לגיטרה או תופים, זה כנראה ייקח חיים שלמים.

אם אתם לא מתכננים לקחת את הכלי ברצינות, ורק חושבים לנגן את השירים האהובים עליכם להנאתכם, הגיטרה תהיה בחירה מתאימה יותר. על ידי לימוד כמה אקורדים בסיסיים, אתם יכולים לנגן שירים פופולריים ולהרשים את חבריכם. כדי לנגן בתופים צריך קואורדינציה מעולה וחוש קצב מעולה. לא כל אחד יכול להיות מתופף, אבל מורה לתופים יכול לעזור לכם לפתח את המיומנויות הנדרשות לשם כך.

בסופו של דבר, לא משנה אם תעצרו את בחירתכם על תופים או גיטרה, את המורה הטוב ביותר שילווה אתכם תוכלו למצוא באתר לימוד נעים.

Back to top button