מבזקיםצבא וביטחון

"לא יהיה מקום בטוח – לא למחבלים ולא לשולחיהם"

שר הביטחון, יואב גלנט, סיים לפני זמן קצר (רביעי) תחקיר ראשוני של פיגוע הירי בעלי בחטיבה המרחבית בנימין, יחד עם מפקד פיקוד המרכז האלוף יהודה פוקס, מפקד אוגדת איו״ש תת-אלוף אבי בלוט, מפקד מג״ב איו״ש תת-ניצב ברק מרדכי, מח״ט בנימין אליאב אלבז, ונציגי שירות הביטחון הכללי.

שר הביטחון גלנט קיים הערכת מצב מיוחדת ובה קיבל סקירה על פעילות כוחות הביטחון למעצר מבוקשים, המאמצים לסיכול חוליות מחבלים והגנה על היישובים ברחבי יהודה ושומרון.

שר הביטחון יואב גלנט: "סיימתי תחקיר ראשוני עם המפקדים הבכירים בגזרת בנימין, בעקבות האירוע הקשה שאירע אמש בעלי. אני שולח מכאן תנחומים למשפחות הנרצחים ומשבח את כוחות צה"ל על הפעולה המהירה והנחושה, שהביאה באופן מידי לחיסולם של שני המחבלים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"אני אומר מכאן בצורה מפורשת, אנחנו פועלים יום-יום כנגד המחבלים ושולחיהם, צה"ל עושה עבודה מצוינת. אנחנו נכה בטרור בכל מקום שהוא יהיה, בשכם, בג'נין, בעזה ובכל מקום אחר. לא יהיה מקום בטוח, לא למחבלים ולא למי ששולח אותם." הוסיף.

לסיום אמר: "אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולקרוא לאחיי המתיישבים, אנא אל תיקחו את החוק לידיכם, תנו לצה"ל לעשות את מה שהוא יודע לעשות היטב – לשמור על ביטחונכם ולבצע את משימותיו. אל תיקחו את החוק לידיכם."

צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

Back to top button