מבזקיםמשפטי/פלילי

"אתה מבין שאתה הולך להידקר נכון?"

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה לאחרונה לבית משפט השלום בעיר כתב אישום כנגד אלרן רחמני (45) מתל אביב, לאחר שאיים לרצוח הומוסקסואלים, לפגוע בהם, ובמרכז לנשים טרנסג'נדריות.

מכתב האישום שהגישה עו"ד פמלה בנימין עולה כי רחמני התקשר בסוף חודש מאי למרכז לנשים טרנסג'נדריות בעיר תל אביב. במהלך השיחה, טען בכזב כי ברצונו לתרום חפצים למרכז אותו כינה מרכז ל-"קוקסינלים וכאלה באזור ת"א", תוך שהוא מבקש מהעובד בטלפון למסור לו את כתובת המרכז. לאחר שהעובד השיב כי הכתובת חסויה, אמר לו רחמני "אתה מבין שבעצם אתם, כלומר אתם לוקחים חלק ועוזרים בעצם לאנשים לחתוך את עצמם ולפגוע בעצמם ולעשות בעצמם מומים". בעקבות דבריו, שאל אותו העובד כיצד נודע לו על המרכז ורחמני איים עליו בתגובה "שאני אגיע אליך אתה תדע, מבטיח לך שאתה תדע" וכי "אתה מבין שאתה הולך להידקר נכון?".

בעקבות השיחה נפתחה חקירה במשטרת ישראל, במסגרתה נעצר הנאשם. במהלך המעצר, בארבע הזדמנויות שונות, איים רחמני באומרו לשוטר כי ירצח את ההומוסקסואל הראשון אותו יפגוש, כאשר באחת מן ההזדמנויות אמר הנאשם לשוטר "ההומו הראשון שאני רואה אני רוצח אותו, אתם הבאתם אותי לעשות את זה". כמו כן, בשש הזדמנויות שונות איים רחמני על השוטר באומרו כי ינהג ברכבו במהירות של 180 קמ"ש ויבצע פיגוע דריסה כלפי הומוסקסואלים. במהלך חקירותיו, התבטא המשיב באומרו כי "קוקסינלים הם סוטים", על פי ההלכה משכב זכר "עונש מוות", "גבר בשמלה זה לא נורמלי". עוד ציין רחמני כי לפני ביצוע המעשים ראה דגלי גאווה בתל אביב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בבקשת המעצר התייחסה עו"ד בנימין לשיחה שיזם רחמני למרכז הנשים הטרנסג'נדריות וציינה כי "תוכן השיחה מלמד שלא מדובר בדברים בעלמא, הניסיון של המשיב לברר את מיקום המרכז מלמד על כוונתו להגיע לשם, כדי לממש את האיום שנשמע מפיו בהמשך השיחה". כתב האישום מייחס לרחמני עבירה של איומים ממניע של עוינות כלפי ציבור מחמת נטייה מינית.

אילוסטרציה. צילום: Reshot

Back to top button