סרטונים

רה"מ נתניהו: "יש ימים שבהם צריך לומר את המובן מאליו – מדינת ישראל היא מדינת חוק.

ראש הממשלה בנימין נתניהו:
"יש ימים שבהם צריך לומר את המובן מאליו – מדינת ישראל היא מדינת חוק. אזרחי ישראל כולם מחויבים לכבד את החוק. אנחנו לא נקבל התפרעויות לא ברמת הגולן ולא ביהודה ושומרון.

אני נותן גיבוי מלא למשטרת ישראל ולכוחות הביטחון בפעולתם להשליט את החוק והסדר. אנחנו לא נקבל שום קריאת תיגר נגד המשטרה ונגד כוחות הביטחון במקומות הללו ובכל מקום שהוא. אנחנו מדינת חוק".

וידאו: איתי בית-און, לע"מ
סאונד: בן פרץ, לע"מ

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

17 תגובות

  1. بسم الله الرحمن الرحيم
    مفتاح الجنة لا اله إلا الله محمد رسول الله دين الاسلام والله سبحانه وتعالى جعل فوزناوفوز الأنس والجان فقط بدين الاسلام والايمان والاعمال الصالحة

  2. עובדה שאנחנו נותנים לבדואים לעשות כרצונם בדרום,כך גם בצפון וכך ביו''ש,אתם לא באירוע ורק שיהודים מעזים להרים ראש,כולכם נזכרים שזו מדינת חוק,ספר זאת לאלו שמבעירים את ישראל כבר חצי שנה כולל במערכות הביטחון,רכרוכיות ימנית טיפוסית.

  3. לא מאמין שיש לנו עם כל כך מטומטם שביבי משקר לו כל הזמן והוא ממשיך להאמין לו א)לא מזמן ביבי אמר שהנה הוא פותר את בעיית יוקר המחייה ע״י רשת קארפור והנה שורפור העלתה מחירים ב)בנק ישראל מעלה ריביות חודש אחרי חודש והבנקים מעלים לנו ריביות על הלוואות ומינוס אבל על יתרות עו״ש ופיקדונות נותנים ריביות מצחיקות כמה שבא להם וביבי לא לוחץ על הנגיד להשתמש בסמכותו לאכוף את הבנקים לתת ריביות נורמליות
    כי ביבי יודע שהמצביעים שלו ברובם תמימים וחסרי השכלה סבירה והם יצביעו לו בכל מצב

  4. מדינת חוק? אז איך זה שהפרעות שעושים ביהודים פוגעים בילדים ובנשים יש יתומים ואלמנות ואתה נימצא בראש הפרמידה ורק מבלבל לציבור את השכל נמאסת עוכר ישראל

  5. שקרן זאת ממש לא מדינת חוק
    אם זאת הייתה מדינת חוק היינו הורגים 5000 מחבלים זורקי אבנים ולמעלה מזה
    אולמרט ברק וחלוץ ועוד ועוד היו בכלא מזמן
    פורעים שחוסמים את איילון היו בכלא מזמן
    עופר כסיף לא היה בכנסת ולא טיבי ועוד
    ועוד
    ועוד ועוד ועוד
    ועוד ועוד ועוד
    ועוד
    ועוד

  6. הסכסוך הפנימי בעם, מתדלק את האלימות כלפי ישראל.
    מי שעוקב אחר הדיווחים בתקשורת לא יכול שלא לזוז בחוסר נוחות עקב העלייה החדה בתוקפנות החברה הערבית כלפי היהודים. דרישה לתשלום פרוטקשן, כבר לא רק בצפון ודרום הארץ, אלא גם בתל אביב, פתח תקווה וערים נוספות. בשבועות האחרונים הגיעו אלפי פעילים פרו-פלסטינים לשטח קיבוץ מגידו בדרישה שהקיבוץ ישיב להם את אדמותיו שלטענתם נגנבו מהם ב-1948. הם משמידים את שדות הקיבוץ, מבצעים ונדליזם ומאיימים באלימות על תושביו.
    מבחינת הערבים דרישתם לקרקעות היא לגיטימית, מאחר שבעבר היו מאוכלסים בהן ערבים. ומצידנו ברור שאם נתחיל בהחזרת שטחים, מהר מאד נשאר ללא מדינה. סביר להניח שמשנה לשנה המצב בינינו לבינם רק יוסיף ויחמיר, ואילו יריעת התמיכה והלגיטימציה הבינלאומית לטענותיהם רק תלך ותתרחב על חשבוננו.
    מה עלינו לעשות? שינוי פנימי ביחסים בינינו בתוך עם ישראל. כשאנחנו שואפים להגברת הקרבה, האמפתיה והערבות ההדדית בינינו, אנחנו מנצחים את כל הפורעים הקמים עלינו לכלותינו. למה? משום שאנחנו פועלים לפי חוקי הטבע העליון, וכתוצאה ישירה מכך כל הטענות והתביעות על הארץ פשוט יעלמו.

Back to top button