מבזקיםמשפטי/פלילי

5 נעצרו לאחר האירוע באום צפא – מפקד מחוז ש"י הנחה לחקור את האירוע בעטרת

בשבת בבוקר התקבל דיווח על עשרות יהודים שהגיעו לכפר אום צפא התפרעו וגרמו נזק לרכוש הציתו שני בתים, משאית ושני כלי רכב. בעקבות הדיווח הוקפצו למקום כוחות צבא וכוחות משטרה פיזרו את המתפרעים וזוהו מספר מתפרעים שנמלטו בכלי רכב ששימשו לביצוע העבירות ליישוב עטרת. בעקבות האירועים הוקפצו למקום כוחות משטרה נוספים שפעלו לאיתור כלי הרכב ואיסוף ממצאים.

לאחר פעולות חקירה שבוצעו, אותרו כלי הרכב החשודים חונים ביישוב עטרת ולמקום הוזמן גרר כדי לתפוס את הרכבים. בעת שהגרר החל נסיעתו ליציאה מהיישוב החלו להתקבץ עשרות מתפרעים ולחסום את הציר שמוביל ליציאה מהיישוב כמו כן גרמו במזיד חבלה לשער היישוב וכתוצאה מכך לא ניתן היה לצאת ולהיכנס ליישוב, כמו כן החלו ליידות אבנים וחפצים לעבר השוטרים ולעבר רכבי משטרה וגרמו לנזק.

הכוחות שנכחו ביישוב פעלו מספר שעות לפינויים מהציר ומהכניסה ורק סמוך לשעה 03:00 לפנות בוקר הצליחו לתפעל את שער הכניסה ולפותחו. במקום נעצרו שלושה חשודים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנוסף בסופ"ש בפעילות של שוטרי מרחב שומרון נעצרו לבדיקה שני כלי רכב שהעלו את חשדם של השוטרים בחיפוש ברכבים נתפס חומר מסוג בנזין, כפפות, אלות וסכין.
באירועים אלו נעצרו שני חשודים אחד מהם קטין שלא הוציא רשיון נהיגה ונהג ברכב משטובה שהורד מהכביש.

בכלל האירועים נפתחה חקירה. מפקד מחוז ש"י, ניצב עוזי לוי הנחה את מפקד מרחב שומרון לתחקר את האירוע ביישוב עטרת ולהעביר לו ממצאים ראשוניים עוד היום.

עימותים - פלסטינים - כפר אום צפא
ארכיון. צילום: חאלד אל-רימאווי

Back to top button