צרכנות

מערכי דיור לאנשים בגיל המבוגר (בית אבות, מרכז גריאטרי לסיעוד , דיור תומך ודיור מוגן)

קרדיט לתמונות FREEPIK

ככל שההורים שלנו מזדקנים, עשוי להגיע זמן שבו נצטרך להתחיל לחפש עבורם אפשרויות דיור חלופיות שיענו על הצרכים המשתנים שלהם. בחירת פתרון דיור לאנשים בגיל המבוגר זו אף פעם לא משימה פשוטה ויש המון גורמים שחשוב לקחת בחשבון. לכן כל החלטה כזו, שיכולה להשפיע על בטיחותם, רווחתם ואיכות חייהם הכללית, דורשת הפעלת שיקול דעת מעמיק וביצוע מחקר מקיף. כיום גם יש המון אפשרויות זמינות שם בחוץ, החל מטיפול ביתי, דרך קהילות מגורים עצמאיות ועד פתרונות דיור מוגן ובתי אבות, מה שיכול להפוך את הבחירה למאתגרת הרבה יותר. כדי להקל עליכם, אספנו לכם כמה מהגורמים שחשוב לקחת בחשבון בעת בחירת דיור לוותיקים כך שתוכלו לקבל החלטה מושכלת. נשמח גם להכיר לכם שירות חדשני מא' ועד ת' שיאפשר לכם למצוא את פתרון הדיור הטוב ביותר עבורכם ועבור בני משפחתכם המזדקנים.

התאמה לצרכים אישיים

כדאי לבחור את פתרון הדיור המתאים בהתאם לצרכים ספציפיים ולקחת בחשבון גורמים כמו השפה שהאדם מדבר, האווירה שהוא מחפש, רמת הגמישות לה הוא מצפה ושלל מאפיינים אישיים, אשר יכולים להפוך את השהות שלו במקום לטובה ומותאמת הרבה יותר.

מיקום ונגישות

המיקום של פתרון הדיור הוא גם פקטור חשוב ועליכם לבחור במיקום נוח, כל שכן קרוב אליכם, כך שיהיה לכם קל להגיע ולבקר. מעבר לנוחות שלכם, עליכם לראות את צרכיו של הקשיש, ולוודא שהמקום קרוב מספיק למתקנים רפואיים ושירותים שונים אשר עשויים להיות נחוצים עבורו. לבסוף, המקום צריך להיות נגיש גם מבחינת תחבורה, עם אמצעי תחבורה מתאימים ותשתיות שתומכות ומקדמות ניידות אצל אנשים בגיל השלישי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אמון וביטחון

הבטיחות והביטחון תמיד צריכים להיות בראש סדר העדיפויות שלכם, ולא רק, אלא גם בראש סדר העדיפויות של פתרון הדיור בו תבחרו. אמון וביטחון אלו מאפיינים באים לידי ביטוי בדרכים שונות ומגוונות החל ביכולת שלכם לתקשר עם צוות המקום ולקבל מענה, דרך קיומם של אמצעי אבטחה ואביזרי נגישות ועד הביטחון שהאהובים שלכם מקבלים טיפול אמפתי סביב השעון ושהם מרגישים נינוחים ובטוחים.

איכות חיים ושירותים

שמירה על אורח חיים פעיל ומספק חשובה מאוד לרווחתם של ותיקים. כדאי לחפש פתרונות דיור המציעים מגוון שירותים כמו למשל פעילויות פנאי, סדנאות, חוגים ומרחבים משותפים בהם ניתן לקיים אינטראקציה חברתית. מעבר לכך גם חלל חיצוני כמו גינה או פעילויות חוץ, יוכלו לתרום לאיכות החיים ולתחושה הכללית. ובכלל, עליכם לדעת שהצוות במקום דואג לכך שהדיירים משתתפים בפעילויות ומרגישים שייכות, שהם נקיים ומסודרים ושצרכיהם הספציפיים מקבלים מענה מיטבי.

שירותי בריאות ואיכות הטיפול

ישנם פתרונות דיור המיועדים לוותיקים עצמאיים, יש פתרונות אשר מספקים גם טיפול רפואי וסיעודי ויש מקומות שמשלבים בין כל העולמות. הזמינות והאיכות של הטיפול ושירותי הבריאות מאוד חשובה, במיוחד אם המבוגרים זקוקים למעקב רפואי, תרופות וטיפולים מיוחדים. עליכם להיות בטוחים שבית האבות נוקט בגישה רב מקצועית, מתוך דאגה לאיכות חייו של הדייר, שהוא משתמש באביזרי עזר תומכים, מקפיד על נהלי בריאות ומקבל ייעוץ מגורמים רפואיים חיצוניים כדי להבטיח את בריאותם המיטבית של יקיריכם.

אבזור

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא האבזור של פתרון. חשוב לזכור שבית האבות עתיד לשמש כבית, ולכן החדרים צריכים להיות מאובזרים בהתאם. בית האבות צריך להקפיד על יצירת סביבה בטוחה, היגיינית ונקייה. עליו לשמור על מידת פרטיות ראויה לכל דייר וגישה פשוטה לחפציו, להציע מרחבי חוץ מוצלים, חדרים ממוזגים, מקום לארח אתכם, ובעיקר תחושה נעימה, מזמינה וביתית בה יקירכם יוכלו להרגיש בבית.

פתרון ששווה זהב!

בחירת פתרון דיור מתאים זו משימה מאתגרת הטומנת בחובה המון חששות ודאגות, בגולד פקטור (https://goldfactor.co.il/) שואפים להקל עליכם ולעזור לכם למצוא את המקום המתאים ביותר עבור יקיריכם, תוך שעובדים רק עם פתרונות דיור שמציעים חוויית שירות ואיכות חיים ברמה הגבוהה ביותר.

פתרונות הדיור נבחרים לאחר סינון קפדני ואיסוף של חוות דעת ודירוג איכות השירות על פי מדדי איכות מובילים וסיקור משפחות ודיירים. היועצים של החברה מנגישים את המידע למשפחות ויוצרים חיבורים, על פי מה שנכון עבורכם באופן אישי.

לכל אורך הדרך, החברה עובדת עם טכנולוגיה חכמה ומערך של אנשי מקצוע שמספק מענה אישי, מקצועי וזמין בכמה וכמה ערוצים, והמטרה – לספק לכם הכוונה ולאפשר לכם לקבל החלטה מושכלת, מכל ההיבטים.

קרדיט לתמונות FREEPIK

Back to top button