חדשות הארץמבזקים

הטביעה בעמנואל: בן ה-12 פונה לבית החולים במצב קשה

ילד כבן 12 נמשה מהמים לפני זמן קצר (שלישי) בבריכה ציבורית בעמנואל. חובשים ופראמדיקים של מד"א, בשיתוף כוח רפואה של צה"ל העניקו לו טיפול רפואי ולאחר שחזר לו הדופק במהלך פעולות ההחייאה, פינו אותו לבית החולים בטנ"צ, במצב קשה ויציב. נסיבות המקרה נבדקות.

דניאל בן דוד, נצח תירם ודודי גוטמן חובשי איחוד הצלה שביצעו בו פעולות החייאה מסרו: "מדובר בילד שנמשה מהבריכה ע"י המציל כשהוא ללא דופק ונשימה – במהלך פעולות ההחייאה למרבה הנס שב לבו לפעום. לאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ של צה"ל להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים כשבשלב זה מצבו קשה ויציב".

על פי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים מתחילת שנת 2023 טבעו למוות 6 ילדים. עוד עולה מהנתונים כי בחמש השנים האחרונות (2018-2023) טבעו למוות 106 ילדים ובני נוער. מתוכם 30 ילדים טבעו בבריכה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים: "החופש הגדול עוד לא התחיל וכבר שישה ילדים טבעו למוות השנה. טביעה היא גורם התמותה השני בתאונות ילדים. אני קוראת להורים, אל תגידו לי זה לא יקרה – לימודי שחייה מצילים חיים! אפילו שיעור שחייה אחד מצמצם את הסיכון לטביעה בצורה משמעותית".

אילוסטרציה. צילום: חדשות מבזק לייב

Back to top button