מבזקיםפוליטי / מדיני

על איזה ספר המליץ סגן השר מעוז לשגריר האמריקאי?

יו"ר מפלגת נעם, סגן השר ח"כ אבי מעוז, התייחס בנאומו במליאת הכנסת לפרסום אמש (שני) כי השגרירות האמריקאית בררה מבין השרים וחברי הכנסת ולא הזמינה את כולם לטקס רשמי: "אתמול פורסם שהשגרירות האמריקאית בירושלים עורכת אפליה בין השרים וחברי הכנסת ולא מזמינה את כולם לטקס הרשמי לציון יום העצמאות האמריקאי, וכמובן שגם אני, בתור נציג מפלגת נעם, לא נמנה עם רשימת המוזמנים המכובדת, כנראה בגלל דעותיי והשקפותיי."

"אז אני רוצה לפנות באופן פומבי לשגריר האמריקאי. אדוני השגריר, ראשית, אני גאה להיות בצד של ראש הממשלה נתניהו, שכלפיו אתם מפעילים, באופן חסר תקדים, סוג של חרם לא רשמי ולא מזמינים אותו לבית הלבן, למרות ההתהדרות שלכם בידידות החזקה ובברית עם מדינת ישראל. אם אתם חושבים שהערכים של ראש הממשלה הנבחר של מדינת ישראל ושל רוב אזרחי ישראל שבחרו בממשלה הנוכחית מנוגדים לערכים הדמוקרטיים שלכם, אז אני גאה להיות בצד של נתניהו ושל רוב עם ישראל. " הוסיף.

עוד אמר: "שנית, אתם חוזרים ואומרים שאתם חולקים את אותם הערכים יחד איתנו, ערכים שלדעתכם נותנים לכם את הרשות לבקר הליכי חקיקה פנימיים בישראל, ערכים שכנראה מכוחם אתם לא מזמינים אותי ואת חבריי לטקס יום העצמאות שלכם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנוסף, אמר מעוז: "אז לידיעתך אדוני השגריר, אני חולק חלק מערכיי עם אמריקאים כמו מושל פלורידה, רון דה סנטיס, שלא נכנע לטרור ההשתקה של תנועת הפרוגרס הרגרסיבי, ואעשה כל שביכולתי כדי שבמדינת ישראל הטרלול הפרוגרסיבי הרגרסיבי לא ישתולל כמו באמריקה. אני ממליץ בעניין זה גם לך אדוני השגריר לקרוא את הספר החשוב 'נזק בלתי הפיך' של העיתונאית האמריקאית אביגיל שרייר, ספר, שגם באמריקה וגם בישראל היו מי שניסו באלימות אופיינית למנוע את הפצתו, ב"ה ללא הצלחה. ישראל בע"ה לא תגיע למצב של אמריקה, שבה שולט הטרלול הפרוגרסיבי. בכניעה שלכם מרצון לאותן רוחות פוסט-מודרניות אתם מאבדים בידיים צלם אנוש וצלם אלוקים שבו בורא עולם ברא את כל בני האדם. נכון, אינני חולק איתך, אדוני השגריר, את אותם ערכים ורעיונות שאיפשרו לאותו טרלול פרוגרסיבי להסיג אחורה את החברה האמריקאית עד לאיבוד הנורמליות האנושית."

עוד אמר: "לפי מה שפורסם לפני כמה ימים בעיתון מקור ראשון מתחילה בארה"ב תגובת הנגד לתרבות הפרוגרס. מדענים מתריעים על הפגיעה במדע עצמו, כשהעובדות לא מתאימות לאג'נדה. קמפיינים מתנהלים כנגד חברות מסחריות שמנסות לכפות את האג'נדה שלהם על הציבור הרחב. כשני שלישים מהאמריקאים חושבים שיש רק איש ואישה, ולא עוד שלל מינים מומצאים. רוב האמריקאים מתנגדים לניתוחי המרה וטיפול בהורמונים וחוסמי התבגרות לקטינים, וגם מתנגדים לכך שגברים בתחפושת יתחרו בתחרויות ספורט לנשים."

לסיום, אמר: "אדוני השגריר, ביקרתי היום בגנזך קידוש השם בבני ברק. ראיתי את המוצגים המדהימים שמעידים כאלף עדים על דבקותם של יהודים בזהותם היהודית בזמן השואה הנוראה. משם אני בא. מהסבא וסבתא וארבעת הדודים שלי שעלו באש באושוויץ, ובעצם הווייתי מזכירים לי שהקמנו את המדינה כדי שתהיה פה מדינה יהודית. זאת הסיבה שלא נאפשר שהטרלול הפרוגרסיבי ואי הנורמליות האנושית שמשתוללים באמריקה ישתלטו גם על החברה שלנו. אני מודה לך אדוני השגריר על ההזדמנות שנתת לי להציב בפניכם את המראה הזאת. תודה על אי ההזמנה שיהיה לכם חג עצמאות שמח. חג של התפכחות. חג של חזרה לנורמליות האנושית במהרה"

ח"כ אבי מעוז
ארכיון. צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב

Back to top button