מבזקיםמשפטי/פלילי

הפרות סדר בבית שמש וירושלים

הערב (רביעי) פועלים כוחות משטרה ומג"ב מול הפרות סדר אלימות בעיר ירושלים ובית שמש. עד כה נעצרו על ידי השוטרים שלוש חשודים בגין הפרת סדר אלימה שכללו גם השלכת חפצים לעבר הכוחות במקום.

בירושלים, החלה מחאה בצומת שרי ישראל-מלכי ישראל מוקדם יותר הערב, במהלכה הובערו פחי אשפה שהונחו במרכז הכביש. בהגעת שוטרים, מפרי הסדר עזבו את המקום והכביש נפתח לתנועה סדירה. בהמשך, החלה מחאה ברחוב בר אילן במהלכה מתפרעים הסבו נזק לגדרות ונכנסו אל אתר עבודת הרכבת הקלה, השליכו אבנים ובקבוקים לעבר כוחות המשטרה ומג"ב וחלקם אף התעמת פיזית עם השוטרים.

לצערנו הערב שוב היינו עדים לניצול ציני של ילדים קטנים בהפרת הסדר והעימותים עם הכוחות במקום. במהלך מחאה זאת, נעצר חשוד (קטין) שהשליך אבנים לעבר לוחמי מג"ב. לאחר מעצרו ובעת הובלתו לניידת המשטרה, ניסה חשוד אחר לשחררו תוך שנתלה על לוחם מג"ב ותקף אותן. גם חשוד זה נעצר והועבר לחקירה. בנוסף, נעצר חשוד שירק כל פניו של לוחם מג"ב במהלך הובלת העצורים. גם חשוד זה נעצר לחקירה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

גם בעיר בית שמש, בשעה זאת מתקיימת הפרת סדר שבה מתפרעים מאות מפגינים ברחוב נהר הירדן, תוך השלכת אבנים וחפצים וחסימת נתיבי הנסיעה באמצעות פחי אשפה בוערים. לפני זמן קצר, נפגעה קלות שוטרת כתוצאה מאבן שהושלכה לעברה ופגעה בפלג גופה העליון.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול נגד מפרי סדר אלימים המבצעים ונדליזם, תוקפים שוטרים ומיידים לעברם אבנים וחפצים, ופוגעים בתושבים ובמשתמשי הדרך."

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button