סרטונים

דברי ראש הממשלה נתניהו בפתח ישיבת הממשלה – 25/6/2023

דברי ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה:

״ראשית, אני רוצה לברך את חברתנו, השרה מירי רגב על נישואי בתה, ואת השר שלמה קרעי על הולדת הבת. המשפחות מתרחבות – ברכות.

במבצע 'שומר חומות' אנחנו שינינו את המשוואה מול החמאס – החזרנו אותו עשור לאחור, מאז החמאס לא ירה ולו רקטה אחת מעזה לשטח ישראל כבר כמה שנים. במבצע 'מגן וחץ' שינינו את המשוואה מול הג'יהאד האיסלאמי, כשחיסלנו את הנהגת הארגון בעזה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בשבוע שעבר שוב שינינו את המשוואה, הפעם מול המחבלים ביהודה ושומרון. צה"ל וכוחות הביטחון חיסלו מחבלים בג'נין באמצעות כטב"ם, וזה סימן לבאות. אנו נוקטים מדיניות תקיפה, שמאפשרת לצה"ל להשתמש בכל הכלים שעומדים לרשותינו כדי להגן על ביטחון אזרחי ישראל. אני נותן גיבוי מלא לכוחות הביטחון שלנו, לחיילים שלנו, שעושים עבודה מצוינת.

אני אומר כל הזמן במשך שנים שהתגובה ההולמת לטרור היא להילחם במחבלים, ובמקביל להעמיק את שורשינו בארצנו. ואכן, אנחנו מחסלים מחבלים במספר שיא, וגם בונים בארצנו בהיקף רחב לפי תוכניות בנייה מאושרות. אני מדגיש – מאושרות.

אמירות שקוראות לתפוס שטחים באופן בלתי חוקי, והפעולות של תפיסת שטחים באופן בלתי חוקי, אינן מקובלות עליי. הן מערערות את החוק והסדר ביהודה ושומרון, והן חייבות להיפסק מיד. לא רק שלא נגבה פעולות כאלה, הממשלה שלנו תפעל נגדן בתקיפות.

האמירות והפעולות הללו אינן מחזקות את מפעל ההתיישבות, אלא להפך – הן פוגעות בו. אני אומר זאת כמי שהכפיל את ההתיישבות ביו״ש למרות לחצים בינלאומיים אדירים שלא היו כמותם, לעשות נסיגות שלא עשיתי ולא אעשה. האמירות הללו פוגעות באינטרסים החיוניים של מדינת ישראל, והן חייבות להיפסק מיד.

בשבוע שעבר כינסתי את ועדת השרים למלחמה ביוקר המחיה. אנחנו קיבלנו שם החלטות חשובות – לסלק את החסמים לייבוא מוצרים שעברו תקינה אירופאית. הכלל שמנחה אותנו פשוט: מה שטוב לאירופה – טוב למדינת ישראל.

המשמעות היא שבקרוב אזרחי ישראל יוכלו לקנות מותגים ומוצרים חדשים מאירופה – במחיר של אירופה. גם בתחום מוצרי החשמל, המזון, הקוסמטיקה וגם בתחומים אחרים – במחירים הרבה יותר זולים. זה גם יוצר לחץ על המחירים של מוצרים בארץ, והדבר הזה בהחלט יוריד את יוקר המחיה.

כדי להצליח במשימה הזו, אנחנו נעביר חקיקה לפתיחת המשק לתחרות. אנחנו נאפשר ייבוא מקביל ופתוח, נוריד רגולציות, נסיר חסמים ונצמצם מכסים.

אנחנו עושים כאן טיפול שורש נגד הבירוקרטיה והמונופולים; לא פלסטר, לא אספירין, לא אקמול – טיפול שורש. אני בטוח שבעבודה שיטתית וממוקדת, אנחנו נצליח להוריד את המחירים ולהוריד את יוקר המחיה״.

וידאו: איתי בית-און, לע״מ
סאונד: בן פרץ, לע״מ

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

22 תגובות

  1. The head of the snake should be crushed! Sadly, removal of one head, allows two new heads to appear. This is what is perceived by many in Israel. Failing, to come to terms with the urgency of THE LEGAL REFORM OF THE JEWISH JUDICIARY would have untold consequences. Continue with prayers, and for guiding your every step as you move forward with untold responsibilities! CONNOT LET THIS SITUATION DICTATE YOUR LIFE AS PM BENJAMIN NETANYAHU & STEAL YOUR JOY ON A DAILY BASIS. THIS ILLEGAL ABHORRED STRONGHOLD SHOULD BE REMOVED

  2. Shalom, God bless protect you Mr. Prime Minister Benjamin and great men ,women each one of you and all defenders of Israel 🙏we stand for Israel by our daily pray ✊🏻Israel for ever Amen 🤲 ✌🏻💪❤🇮🇱✡️❤️

  3. הסכסוך הפנימי בעם, מתדלק את האלימות כלפי ישראל.
    מי שעוקב אחר הדיווחים בתקשורת לא יכול שלא לזוז בחוסר נוחות עקב העלייה החדה בתוקפנות החברה הערבית כלפי היהודים. דרישה לתשלום פרוטקשן, כבר לא רק בצפון ודרום הארץ, אלא גם בתל אביב, פתח תקווה וערים נוספות. בשבועות האחרונים הגיעו אלפי פעילים פרו-פלסטינים לשטח קיבוץ מגידו בדרישה שהקיבוץ ישיב להם את אדמותיו שלטענתם נגנבו מהם ב-1948. הם משמידים את שדות הקיבוץ, מבצעים ונדליזם ומאיימים באלימות על תושביו.
    מבחינת הערבים דרישתם לקרקעות היא לגיטימית, מאחר שבעבר היו מאוכלסים בהן ערבים. ומצידנו ברור שאם נתחיל בהחזרת שטחים, מהר מאד נשאר ללא מדינה. סביר להניח שמשנה לשנה המצב בינינו לבינם רק יוסיף ויחמיר, ואילו יריעת התמיכה והלגיטימציה הבינלאומית לטענותיהם רק תלך ותתרחב על חשבוננו.
    מה עלינו לעשות? שינוי פנימי ביחסים בינינו בתוך עם ישראל. כשאנחנו שואפים להגברת הקרבה, האמפתיה והערבות ההדדית בינינו, אנחנו מנצחים את כל הפורעים הקמים עלינו לכלותינו. למה? משום שאנחנו פועלים לפי חוקי הטבע העליון, וכתוצאה ישירה מכך כל הטענות והתביעות על הארץ פשוט יעלמו.

  4. מר נהתניהו אחשב כולם במדינה ובעולם יודעים
    שה ,אפרקליטות ואשמול
    תפרו לאחה תיקים מר נהתניהו חובה אחשב לאביר
    מיד את הרפורמה לשנות את בת אמישפט ואת בגץ שפוגעים בחיילנו ובמדינה
    הרפורמה תאסה סדר לא עוד ראק אשכנזים שמולנים בעליון שינוי חובה עיוץ מישפטי דתאי מי שס אוה דרוזי אוה התיופי חובה נאשאי בת מישפט מיזרחי
    חובה שופטים בבגץ מיזרחים ודרוזים אוהבה אמדינה ולא בגץ אשכנזי שבוגד במדינה בוגד בחיילנו
    לא עוד

  5. נתניהו אתה מנהיג הימין. תצא לרחוב לקבל אהבה כי זה חשוב. בוא לטייל בככככככל הארץ ותווכח בעצמך.

  6. אין על ראש הממשלה בנימין נתניהו!!!
    צריך לאפשר לראש הממשלה להנהיג את המדינה ונתחיל לטפס בסולם ומקווה שבע"ה יהיה אחדות בעם.

  7. מ1996 חוזר על הבולשיט שלו מחדש והתוצאות בשטח תמיד מוכיחות את ההפך , הן ברמת הביטחון וכמובן ברמת הכלכלה. כמעט 27 שנה בשלטון ואשכרה הצליח לגרום לפילוג ושנאה של כל חלקי העם הזה. עכשיו גם את הדרוזים הוא הכניס לקלחת השינאה . כל האמירות שלו לא מגובות בכלום ובשום דבר. תבדקו למשל את יוקר המחייה בתקופתו ותגלו שצריך כבר יותר מ180 משכורות כדי לקנות דירה ולשלם 50% יותר על כל מוצרי הצריכה. לפני שעלה לשלטון ,רק כדי לסבר את האוזן , היינו צריכים "רק" 80 משכורות לקנות דירה והיינו זולים ב-30% מאירופה. מוזמנים לבדוק את המציאות ולא לאכול את החארטה שלו. לגבי הביטחון , אין שום דבר יחודי או מהותי שהוא עשה למען הביטחון .הרקטות מעזה, הפיגועים , הכל אותו הדבר ללא שום הבדל בין ממשלות מרכז או שמאל לבינו. לא לחינם אף אחד שפוי לא מוכן לשבת איתו בקואליציה, הוא שקרן ומנפולטיבי ורק סהרוריים מהקצוות הכי רדיקאלים מוכנים לשבת איתו וכמובן הדוסים שמקבלים ממנו כספים רק כדי להמשיך ולטפח עוני ,בורות ונזקקות. מילא היה מפריח את הפריפריות ,ששם 90% בוחרים בו, אבל דימונה, ירוחם או טבריה נותרו באותה הרמה כבר עשרות שנים ללא שום שינוי.

  8. Casablanca Morocco 06/27/2023
    To the people Jewish in Israel and the world #
    From descendant of dynasty the king David who ruled Jerusalem in the name of the Jewish people since thousand years BC according to the provision of the Torah and the plantations of the Talmud and genealogy Jewish and Genetic

    For the first time in the history of the Jewish people, a government is established to liberate Israel from Arab and Islamic colonialism, to rebuild the Temple, to establish Jerusalem as the eternal capital of Israel, and to overthrow the Jordanian tutelage within the framework of decolonization and self-determination.
    And I regret the position of the left regarding the government, which he described as the most horrible of characteristics, presenting thus a gift to the enemies of the Semites and the enemies of Israel instead of adopting the proposal to grant autonomy to Belstein and implementing it within the Socialist International to complete the part that falls within their competence for the sake of Israel first on the basis that difference must lead to destruction And not to strife between the various groups of the Jewish people under the slogan of either Lapid and Gantz or the flood on the basis that the Jews of the diaspora will not be satisfied with the destruction of Israel for the sake of people who are looking for fame and glory as if they are still in the stage of political adolescence???!!!
    Everyone is under the supervision of the World Congress of Jews!?
    I stand government Israel's with Mr. Netanyahu by my DNA for continuing to liberate land of my ancestors and Jerusalem to the Arabic Islamic colonialism .
    My DNA of my blood group O +
    Is Phenotype CCDee
    Biological mention K-
    Boker tov Israel America

  9. 1) טוב-מאוד: הביקור לסין…
    2) שמירת-קשר עם פוטין:
    למניעת סיכון אטומי (מאדם אחר שישתלט).
    2.1) למטיפים: להתנות בביטול "מדיניות-האו"ם-נגדנו"
    2.2) בזכות חיבה (של פוטין) ל"יהודים" יש "מיצוב-ייחודי-לישראל" כחלק מ"העולם-המערבי"
    3) עד-שייתבהר מצב הזיקנה (של בידן):
    קשה לסמוך על התבטאויות… ומדיניות…
    ולכן רצוי לדחות מפגש:
    בתקווה שיחלים (או יחליטו להחליפו)

  10. عرفت كيف بناء المسطوتنات
    انت ترفض بدون تفكير
    فى حين البناء لا يمت بالواقع بصلة
    هما تفكير
    واحنا تفكير اخر بالبناء

  11. جيثون ثاثام يبنى على المسطوتنات من الصحراء للمفربية كما يريدون البناء مع بعضهم اوك
    بايدن او ترامب
    ليس ارهاب للبنتاجون

  12. ביבי אימפוטנט נהיה אין לו עהר משילות הכל קישקושים העבריינות במדינה עלתה מזמן מדרגה לא נורמלית

Back to top button