מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: תיאם אימון אישי עם הקטינה וכשנכנסו – התפשט וביצע בה מעשים מגונים

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד עמית חכים (49) מבאר שבע בחשד שביצע עבירות מין בקטינה המתאמנת אצלו.

מכתב האישום שהגישה עו"ד רותם יוחנני – הר ציון עולה כי חכים עבד כמנהל ומאמן אומנויות לחימה במועדון ספורט שבבעלות אשתו. במסגרת עבודתו במועדון תיאם חכים אימון פרטי עם קטינה המתאמנת במקום למועד בו המועדון ריק מאנשים. עם כניסתם למועדון התפשט חכים ונותר בתחתוניו, אז החל להדגים תרגילים שונים על הקטינה ובשלב מסוים החל לבצע בה מעשים מגונים למרות התנגדות הקטינה.

זמן מה לאחר האירוע ניגשו הקטינה ואביה לתחנת המשטרה על מנת להגיש תלונה, דבר הגשת התלונה נודע לחכים, והוא החל להתקשר לאביה של הקטינה וביקש ממנו שוב ושוב לעצור את הגשת התלונה במשטרה, כדי שלא יהרסו חייו וחיי ילדיו, ומסר כי בתמורה לכך הוא מוכן לעשות כל דבר בעולם. חכים אף מסר לאביה של הקטינה שאם לא יעצור את הגשת התלונה, הוא יתלה את עצמו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כמו כן, בתאריך 19.5.2015 הורשע חכים בעבירות מין. על אף האמור, במהלך שנת 2020 החל חכים לעבוד במועדון בו מתאמנים בין השאר גם קטינים וקטינות וזאת בניגוד להוראות החוק האוסרות על העסקתו במקום זה. לחכים יוחסו עבירות של מעשה מגונה, הדחה בחקירה ואיסור העסקה ועיסוק. במקביל הוגשה כנגד חכים בקשת מעצר עד תום ההליכים.

אילוסטרציה. צילום: Pexels

Back to top button