מבזקיםתנועה ותחבורה

עסקת ענק בתחום התחבורה: "מדובר ביום היסטורי"

נחתמה עסקה המוערכת בעשרות מליוני שקלים בליווי בנק מרכנתיל דיסקונט. החברה לפיתוח השומרון השייכת לישובי השומרון רכשה את חברת ברקנית. במעמד החתימה שהתקיים בלשכתו של ראש מועצת שומרון יוסי דגן נכחו ראש המועצה, ההנהלה הבכירה של חברת ברקנית והחברה לפיתוח השומרון, בסיום החתימה על העסקה הרימו הצדדים כוסית וראש מועצת שומרון יוסי דגן בירך ברכת "שהחיינו".

ההסכם יהפוך את ה׳חברה לפתוח שומרון׳ לאחת החברות הגדולות והמובילות בשוק התחבורה בישראל ולחברה הגדולה ביותר בתחום אוטובוסים ומיניבוסים ממוגני הירי. היקף האוטובוסים ומיניבוסים של החברה יעלה מ 180 ל 250, העסקה צפויה להניב רווח של עשרות מליוני שקלים לחברה המייצגת את ישובי השומרון שהם בעלי המניות בחברה.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן: "השומרון בתנופה גם כלכלית וגם של בניה. הפיתוח העסקי של החברה הכלכלית לפיתוח השומרון, השייכת לישובי השומרון היא אחד היעדים המרכזיים שהצבנו לעצמנו ואנחנו שמחים על חתימת העסקה הזו שתהפוך את השוק ותהיה שובר שוויון מבחינת החברה הכלכלית של השומרון. בדרך למליון תושבים בשומרון גם חיזוק הכח הכלכלי של השומרון הוא חלק מהמשחק".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו"ר החל"פ אליסף פרשן: "רכישת חברת ברקנית הינה ציון דרך משמעותי עבור החברה לפיתוח השומרון ועבור השומרון כולו. אנו נוביל את עולם התחבורה בצמרת החברות בענף, ונמשיך להתפתח לתחומים נוספים במקצועיות ובמצוינות".

רובי טלמן מנכ״ל חל״פ שומרון: ״מדובר ביום היסטורי. אנו מבססים את ההיסעים בשומרון בצמרת עולם התחבורה וזוהי עדות למצויינות בניהול ובמימוש היעדים שהצבנו כחברה״.

יוסי שמואלי מנכ״ל ברקנית: "לאחר מו״מ זריז אנו גאים להכנס יחד עם החל״פ שומרון לחברה אחת. זה ביטוי לחוסן הכלכלי של החברה וגאים להיות שותפים בחיזוק התחבורה בשומרון."

צילום: רועי חדי

Back to top button