צרכנות

השוואת ביטוחים לרכב ב-3 צעדים פשוטים ומהירים

 

קרדיט: Shutterstock

כשאנחנו חושבים על מוצרים שניתן לרכוש באינטרנט, הדברים הראשונים שעולים לראש הם בגדים, נעליים, תמרוקים, ומה בנוגע לביטוח רכב? כיום ניתן לערוך השוואת ביטוחים לרכב ולרכוש פוליסה חדשה, בכמה צעדים פשוטים וזריזים.

פתיח: כמות המוצרים שניתן לצרוך היום דרך האינטרנט היא אינסופית, מבגדים, דרך נעליים, תמרוקים, פריטי אספנות נדירים, גאדג'טים מגניבים, וכמובן, ביטוח רכב. ב-2023 רוכשים ביטוח רכב בלי להיות תלוי בשעות הפתיחה של סוכנות או חברה מסוימת, פשוט מתיישבים על הספה, המיטה או הכיסא במרפסת הביתית עם המחשב הנייד או הסמארטפון ועורכים השוואת ביטוחים לרכב בקליק. כך תשוו בין הצעות ביטוח ב-3 שלבים פשוטים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השוואת ביטוחים לרכב – מתחילים במילוי הפרטים

השלב הראשון בדרך לביטוח הרכב הבא שלכם, מתחיל במילוי הפרטים שלכם ושל הרכב אותו אתם מבקשים לבטח. בשיטה המסורתית, שלב זה עשוי לקחת לא מעט זמן. זאת מכיוון שעליכם לספק לחברת הביטוח לא מעט מידע על הרגלי הנהיגה, העבר הביטוחי ומאפייני הרכב שלכם, כדי שהיא תוכל לבנות פרופיל רחב ככל שניתן ולבדוק אילו הצעות ביטוח להתאים לכם.

בבסטי, אתר השוואות ביטוחים לרכב הגדול והמוביל בישראל, ממלאים את מספר הרכב, ואם לא זוכרים אז רושמים את פרטי הדגם. לאחר מכן בוחרים כמה נהגים לרשום בביטוח (נהג יחיד, 2 נהגים, 3 נהגים), ומציינים את היסטוריית תביעות הביטוח ב-3 השנים האחרונות. תוך מספר דקות מסיימים למלא את הפרטים הרלוונטיים, עליהם מנוע החיפוש יתבסס כדי להציג לכם הצעות ביטוח מוכוונות נהג ורכב.

עוברים בין מגוון הצעות ביטוח בהתאמה אישית

בשלב הבא, מגיעים לתוצאות החיפוש ומגלים היצע גדול של הצעות ביטוח, המבוססות על הנתונים שהזנתם קודם לכן. תוך כמה קליקים בודדים על העכבר, תקיפו את רוב שוק הביטוח, תעברו בין הצעות מותאמות של מיטב החברות בשוק המקומי: הפניקס, מנורה, מגדל ועוד.

בבסטי תוכלו לברור את הצעות הביטוח השונות בהתאם למאפיינים החשובים לכם, כל אותם פרמטרים שתצפו למצוא בביטוח הרכב הבא שלכם – השתתפות עצמית בטווח מחירים ספציפי שתגדירו במערכת, הצעות ביטוח זולות, הצעות ביטוח מומלצות על פי גולשי האתר.

לצד זה תוכלו לסנן את ההיצע הקיים על פי חברות ביטוח, להחליט אילו חברות ביטוח יופיעו בתוצאות החיפוש שלכם. ולבסוף, תוכלו לנצל פרמטרים רלוונטיים לגביכם, לטובת הורדת מחירי הביטוח. אם יש לכם רכב שני במשפחה, רכב שנוסע מכסת קילומטרים משוערת מבין ההיצע הקיים באתר, או רכב שלא נוסע בשבת למשל, סמנו זאת במקום המתאים ותגלו הצעות ביטוח במחירים מוזלים. זה המקום להזכיר כי כל חברת ביטוח בוחרת אילו רכבים לבטח, בהתבסס על סטטיסטיקות מורכבות והערכת סיכונים. לכן, כשמחפשים ביטוח רכב בבסטי, מגדילים את הסיכוי משמעותית, למצוא ביטוח אצל חברה שמתעדפת את הרכב שלכם.

לבסוף, עורכים השוואת ביטוחים לרכב בקליק

ברגע שמוצאים מספר הצעות ביטוח מקיף או צד ג' שמסקרנות אתכם, מתחילים להשוות. בסטי עורך השוואת ביטוחים לרכב בשבילכם כדי לפתור את כל הדילמות, ולשים סוף לכל ההתלבטויות והתהיות. בקליק קטן ומהיר עוברים למסך ההשוואה, בו הצעות הביטוח הנבחרות מונחות גב אל גב. בכל אחת מהן תוכלו לראות את פירוט הכיסויים, התנאים והמחירים השונים לכל פרמטר בפוליסה.

ההבדלים בין כל אחת מהן יהיו מודגשים, בולטים לעין. כך תוכלו להבין בדיוק את נקודות הדמיון והשוני בין כל הצעת ביטוח, לראות שחור על גבי לבן את כל אותם הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל. באופן הזה, תוכלו להחליט במהירות ובקלות איזו פוליסת ביטוח רכב הכי מתאימה לכם.

ביטוח רכב בול בשבילכם – בהישג ידכם

כמות השירותים והפריטים שאנו רוכשים באינטרנט כיום היא בלתי נתפסת, החל מכרטיסי טיסה לחו"ל ועד פריטים לעיצוב הבית, הכל זמין לנו בלחיצת כפתור. בהתאם לכך, גם ביטוח הרכב שלכם הוא מוצר שזמין לכם אונליין, 24/7, באתרי השוואות הביטוחים.

השוואת ביטוחים לרכב באינטרנט מתבצעת ב-3 צעדים מהירים וקלילים שמאפשרים לכם חיסכון בזמן, כסף ומשאבים: הזנת פרטים, מעבר בין הצעות ביטוח באתר והשוואת מחירים. עם בסטי תמצאו מגוון רחב של הצעות ביטוח מבוססות נתוני נהג ורכב, תבררו את הצעות הביטוח השונות על פי הפרמטרים החשובים לכם, וברגע שתמצאו כמה הצעות ביטוח שמעניינות אתכם במיוחד – בסטי יחסוך לכם את העבודה הקשה וישווה ביניהן בשבילכם, בלחיצת כפתור קטנה. תוך 2 דקות או פחות תסגרו הצעת ביטוח רכב מדויקת לצרכים ושגרת הנסיעות שלכם, בתנאים שלכם.

 

Back to top button