מבזקיםמשפטי/פלילי

שופטי נתניהו מאשרים: "הצענו למדינה לחזור בה מעבירות השוחד"

השופטים במשפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו – רבקה פרידמן פלדמן, משה בר עם ועודד שחם – אישרו היום (חמישי) את הפרסומים אודות שיחתם עם נציגי הפרקליטות בתיק 4000.

בשבוע שעבר, בחדשות 13 פורסם כי שופטי נתניהו קיימו שיחה עם נציגי הפרקליטות ועם סנגורי נתניהו ובה אמרו לפרקליטות כי יתקשו לבסס את עבירת השוחד בתיק 4000 – תיק בזק ואלוביץ'. היום השופטים פרסמו תמצית של אותה שיחה ובה למעשה מאשרים את אותם פרסומים.

בתמצות נכתב: "לצדדים נמסרה, בפתח הדברים, עמדה לפיה קיימים קשיים בביסוס עבירות השוחד שבאישום הראשון בכתב האישום. על רקע קשיים אלה, הוצע כי המדינה תשקול לחזור בה מעבירות השוחד באישום זה. עניין זה היה הסיבה היחידה לזימון הצדדים לישיבה. בישיבה הוטעם כי הדברים נאמרים בזהירות המתחייבת, קיום הישיבה בלשכת ראשות המותב נבע מרגישותו של העניין. איש מן הנוכחים לא הביע הסתייגות כלשהי מקיום הישיבה בדרך זו ואיש לא ביקש רישום פרוטוקול".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בעניין הפרסום כי השופטים המליצו על השגת הסכם בין הצדדים למען טובת המדינה, נכתב: "התקיים שיג ושיח קצר עם באי כוח הצדדים. בסופו צוין הצורך בסיום המשפט (לטובת העניין והמדינה). הדברים נאמרו ללא קשר לאופן סיום המשפט וללא קשר לתוצאת המשפט".

נתניהו משפט - בית משפט - נתניהו בבית המשפט
ארכיון. צילום: משרד המשפטים, לע"מ

Back to top button