מבזקיםתאונות דרכים

טרגדיה: שני רוכבים נהרגו בתאונה קטלנית בכביש 471

שני בני אדם נפצעו הלילה (שישי) בתאונת דרכים בה אופנוע פגע ברוכב אופניים, בכביש 471 מזרח סמוך למחלף גת רימון. חובשים ופראמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו של רוכב האופניים, גבר כבן 30 (ככה"נ נתין זר). בנוסף, הם העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה, את רוכב האופנוע, צעיר בשנות העשרים כשהוא במצב אנוש עם חבלה רב מערכתית. כעבור זמן קצר נאלצו הצוותים לקבוע את מותו.

הפאראמדיקים של מד"א ולדי ליקין, דניאל שילה ודוד לבי, סיפרו: "מדובר בתאונה מזעזעת, ראינו במרכז הכביש גבר כבן 30 שוכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה , עם חבלה רב מערכתית קשה, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. במרחק ממנו בנתיב הימני שכב רוכב אופנוע, צעיר בשנות העשרים מחוסר הכרה, עם חבלת ראש קשה ביותר, ניסינו להציל אותו והענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו אנוש".

חובש הצלה שלומי צייגר מדווח: "הגעתי לזירת תאונת דרכים קשה מאוד, בה מצאתי רוכב אופנוע ורוכב אופניים חשמליים שנפגעו באורח אנוש לאחר שהתנגשו אחד בשני. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, ביצענו פעולות החייאה מתקדמות אשר כללו מתן תרופות מצילות חיים ברוכב האופנוע, גבר כבן 30, והוא פונה במצב אנוש תוך כדי המשך פעולות החייאה לחדר הטראומה בבית החולים בילינסון בפתח תקווה. למרבה הצער בשל פציעותיו הקשות של רוכב האופניים החשמליים, נאלצו הפראמדיקים לקבוע את מותו במקום".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בוחני התנועה במרחב שרון פתחו בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית, זהותם של השניים טרם נקבעה והחקירה נמשכת.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button