חדשות חוץמבזקים

צרפת עולה בלהבות: מאות עצורים, חניון אוטובוסים ורכבת הוצתו ברחבי המדינה

הלילה (שישי) השלישי ברצף בו נרשמו מהומות בצרפת, ונראה שהרשויות המקומיות הולכות ומסתבכות בטיפול בנושא, כאשר הנפגע העיקרי מההפגנות האלו הוא המוניטין של נשיא המדינה, עמנואל מקרון.

כזכור, מהומות אימים פרצו במדינה עם פרסום תיעוד בו נראה שוטר צרפתי עוצר צעיר כבן 17 ממוצא אלג'יראי לבדיקת תנועה ויורה בו מטווח אפס לאחר שככל הנראה סירב לבדיקה וניסה להימלט.

מעל ל-600 בני אדם נעצרו מתחילת המהומות, ומאות רבות של אזרחים ושוטרים נפצעו בדרגות שונות. עשרות אלפי שוטרים נפרסו ברחבי המדינה כאשר מעשי הוונדליזם הופכים קשים מיום ליום ובחלק מהמחוזות מתקשים מאד לנקות אחרי המפגינים ולהשיב את הסדר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רמת האלימות במחאות עולה מיום ליום, כאשר בחלק מהמקרים השוטרים הצרפתים נאלצים להתמודד עם יידוי מסיבי של חפצים לעברם, הצתות רבות ברחבי הערים וירי אלפי זיקוקים בכינון ישיר לעברם. בחלק מהתיעודים המתפרסמים מרחבי צרפת נראה חניון אוטובוסים שלם שהוצת ונשרף כליל ואף קרון רכב בוער כולו. נראה שהמחאות האלימות יעצימו ככל שיתקשו השוטרים להשתלט עליהן.

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button