חדשות הארץמבזקים

מעשה טוב לשבת: השוטרים נחשפו למראה עצוב וקשה ונרתמו לסייע

שוטרי תחנת רחובות הוזעקו היום (שישי) לטיפול באירוע בדירה בעיר. כשהגיעו השוטרים למקום הם נחשפו למראה עצוב וקשה. הם ראו משפחה עם ילדים שהמחסור זועק מכל פינה בבית.

כאשר הסתיים האירוע, השוטרים ביקשו לסייע למשפחה במוצרי מזון. לאחר בירור קצר הם הופנו לארגון "נחמה לישראל" שזו תסייע למשפחה.

אמיר צברי יו"ר ארגון "נחמה לישראל" מספר: "מיד כשהתקבלה הפנייה ממשטרת רחובות פעלנו לאיסוף מוצרי מזון ממחסן המזון אותו אנו מתחזקים לקראת החלוקה השבועית של הארגון ברחובות. תוך דקות בודדות בוצעה אריזת סל מזון למשפחה שכלל בין היתר: עופות, בשרים, דגים, פיצות, שמן, תירוש, קמח, מלח, סוכר, תבלינים ועוד מוצרים רבים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"מרגש אותי לדעת שיש לנו אפשרות לתת מענה בכל זמן ובעיקר בשפע גדול למשפחה שצריכה סיוע מיידי" הוסיף צברי והדגיש כי "כל זה לא יכול היה להתקיים ללא התורמים היקרים שכל שבוע מסייעים לנו לחלק 60 סלי מזון בעיר רחובות. השבת יש משפחה נוספת שקיבלה סל ענק של מוצרים לכבוד השבת והם יעבירו אותה ללא מחסור ובשולחן ערוך בכל טוב."

ארגון "נחמה לישראל", מחלק סלי מזון מידי שבוע לכ-60 משפחות מעוטות יכולת בעיר רחובות. בחגים – ראש השנה ופסח מחלק הארגון כ- 1000 סלי מזון.

יש לציין כי כלל פעילות הארגון על בסיס התנדבותי ובחינם. הארגון מתקיים מתרומות של אנשים טובים ואינו מתוקצב על ידי אף גורם.

לתרומות ולהתנדבות 055-2-411-411.

https://www.card-me.co.il/nehama-leisrael

השוטר שהגיע לאסוף את סל המזון
השוטר שהגיע לאסוף את סל המזון. צילום: נחמת ישראל

Back to top button