מבזקיםתאונות דרכים

טרקטורון נפל לתעלה סמוך לפארק אריאל שרון, שניים נפצעו קשה

כוחות מד"א וכבאות והצלה ממחוז דן הוזעקו הערב (שישי) בעקבות דיווח שהתקבל סמוך לשעה 18:30 על טרקטורון (ריינג'ר) אשר נפל לתעלה סמוך לפארק אריאל שרון ושני נוסעיו פצועים במקום.

חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום באמצעות רכבי 4×4 העניקו במקום טיפול רפואי לשני פצועים שנלכדו במקום. צוותי כיבוי מתחנות חולון ובני ברק בפיקודו של רב רשף שמעון פיקרק וכן צוות מיחידת להבה אשר מתמחה בחילוצים מורכבים הוזעקו למקום לסייע בחילוצם.

הלוחמים עמלו לחילוץ הלכודים והעבירו אותם לידי מד"א. לאחר פעולות חילוץ מורכבות של לוחמי האש, חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו לבית החולים שיבא בתל השומר שני גברים במצב קשה, בהם: נוסע כבן 25 מהריינג'ר עם חבלות בראש ובבטן וגבר שסייע בטיפול הרפואי והוכש ע"י נחש, כשהוא מורדם ומונשם. שלושה נוסעי הריינג'ר הנוספים התהלכו בזירה ולא נזקקו לפינוי לבית חולים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פראמדיקית מד"א מאיה שחף סיפרה: "קיבלנו את הדיווח על הריינג'ר שהתהפך לעומק ואדי של כ 10 מטרים. מכיוון שלא הייתה גישה עם הניידת טיפול נמרץ הגענו לפצוע באמצעות רכב 4×4 של כונן מד"א שהוזנק גם כן לאירוע עם כל הציוד הרפואי הנדרש שיש לנו בניידת. הפצוע שכב בסמוך לריינג'ר כשהוא סובל מחבלות בראש ובבטן כשבסמוך אליו 3 גברים נוספים שהיו איתו בזמן התאונה ולא נפצעו. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל מתן משככי כאבים וקיבענו אותו לאלונקה על מנת לחלץ אותו."

מאיה הוסיפה לספר כי "במהלך פעולות החילוץ גבר שהגיע למקום וסייע לנו אמר לי שהוא הרגיש שבעל חיים עקץ אותו ברגל וחש ברע. הוא התחיל לפתח סימני אלרגיה מסכנת חיים והבנתי שהוא ככל הנראה הוכש ע"י בעל חיים כלשהו. דיווחתי למוקד מד"א על מנת להזניק למקום צוות טיפול נמרץ נוסף והתחלתי בטיפול מציל חיים שכלל תרופות לייצוב מצבו, הרדמה והנשמה. כוחות הכיבוי שהגיעו למקום סייעו לנו לחלץ את הגבר שהוכש לאמבולנס שהמתין בסמוך ופינינו את 2 הגברים, הפצוע מהתאונה והגבר שהוכש לבית החולים כשמצבם קשה ויציב."

בעקבות תוואי השטח המורכב, לוחמי האש ליוו את האמבולנסים עד ליציאתם מן השטח.

פארק אריאל שרון - חילוץ
צילום: כבאות והצלה – מחוז דן
פארק אריאל שרון - חילוץ
צילום: כבאות והצלה – מחוז דן
פארק אריאל שרון - חילוץ
צילום: יוסף ששון, חדשות אור יהודה
צילום: יוסף ששון, חדשות אור יהודה

Back to top button