חדשות חוץמבזקים

סגנית נשיא הבנק במוסקבה צנחה אל מותה מהקומה ה-11, החבר תיעד הכל

כלי התקשורת ברוסיה פרסמו היום (שישי) על מותה של קריסטינה בייקובה בת ה-28, סגנית נשיא "לוקו-בנק", שנפלה מחלון דירה בקומה ה-11 בשדרות חודינסקי במוסקבה, בירת רוסיה.

קריסטינה בייקובה וחבר שלה אנדריי
קריסטינה בייקובה וחבר שלה אנדריי. צילום: ערוץ הטלגרם 112
קריסטינה בייקובה וחבר שלה אנדריי
קריסטינה בייקובה וחבר שלה אנדריי.

על פי הדיווח, בערב ה-23 ביוני, קריסטינה שהתה בדירה יחד עם החבר שלה, אנדריי בן ה-34 שהכירה לפני כשלושה שבועות והזמינה אותו לבלות איתה את הערב.

החבר החדש שהגיע אל הדירה פגש שם את קריסטינה וחברותיה. בשלב מסוים החברות יצאו למועדון ולאחר שהם סירבו להזמנה שלהן להצטרף הם נותרו לבד בדירה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השניים ישבו לשתות ואז בסביבות השעה 03:00 לפנות בוקר קריסטינה יצאה מהחדר ולא שבה אחרי הרבה זמן. אנדריי חשב שהיא נרדמה וכשיצא לבדוק מה קורה, ראה שהיא בוכה על הרצפה וממלמלת באופן מוזר. לאחר מכן היא הלכה לאט לכיוון המרפסת ובעוד שהחבר הלך לכיוון הבר, היא טיפסה מהחלון ותפסה במעקה צר, תוך כדי שהיא ממשיכה לבכות.

אנדריי ניגש למרפסת וראה אותה אוחזת במעקה כשהיא תלויה בין שמיים וארץ. הוא החל לתעד את המקרה ונשמע שהוא משכנע אותה לטפס בחזרה. היא לא הגיבה לבקשותיו והמשיכה לאחוז במעקה הצר. הוא נכנס אל תוך הבית בניסיון למצוא מקום קרוב יותר אליה על מנת להושיט לה יד אך כשפתח את החלון כדי לתפוס אותה שמע אותה צורחת ולאחר מכן קול חזק של החבטה על הקרקע.

מחקירת המקרה עולה כי הצעירה נטלה תרופות הורמונליות, כך שמצבה הרגשי היה בלתי צפוי. כעת מנסים החוקרים לברר מאיפה הגיעו התרופות, מדוע טופלה ומי קבע את המינון. בנוסף יש לחוקרים שאלות לאנדריי, שתיעד את האירוע במשך כ-15 דקות, אך לא התקשר לשירותי החירום. התיעוד פורסם בערוץ הטלגרם 112.

קריסטינה בייקובה עמדה בראש המחלקה העסקית ב-Loko-Bank ולפני כן הובילה את אחד הפרויקטים של בנק האשראי של מוסקבה (MKB).

נסיבות מותה עדיין נחקרות.

קריסטינה בייקובה
קריסטינה בייקובה
צילום: ערוץ הטלגרם 112

Back to top button