טכנולוגיהמבזקים

כבוד לסטארט-אפ הישראלי: פרס מטעם הפורום הכלכלי העולמי

חברת "אלקטריק" הישראלית זכתה בתואר היוקרתי "חלוצי טכנולוגיה" מטעם "הפורום הכלכלי העולמי בדאבוס" כחלוצת טכנולוגיה בתחום אחסון מימן בצורת אבקה . קרן הון סיכון SIBF הינה המשקיע הישראלי הראשון בחברת "אלקטריק".

תוכנית "חלוצי הטכנולוגיה" של "הפורום הכלכלי העולמי בדאבוס" מעניקה פרסים לסטארט-אפים ולחברות פורצות דרך מרחבי העולם המשתמשות בטכנולוגיות חדשות ומתקדמות להם היכולת להשפיע משמעותית על העולם.

החברות הנבחרות לקבלת התואר נבחרות לאחר תהליך סינון קפדני ועמידה בקריטריונים כגון חדשנות, השפעה, ניהול ורלוונטיות לפלטפורמות הפורום הכלכלי העולמי. אבקת המימן הייחודית מאפשרת נגישות של אנרגיה מבוססת מימן ודלק נקי הניתן להפצה באופן דומה למוצרי צריכה יום-יומיים. הדבר ישפיע באופן משמעותי על הפחתת פליטות הפחמן על ידי הפיכת מימן לנגיש למיליוני אנשים שמשתמשים כיום בדלקים מזהמים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"ההכרה של אלקטריק בפורום הכלכלי העולמי מסמלת את חשיבות עבודתם בקידום טכנולוגיית אנרגיה נקייה. המחויבות של החברה לקיימות ולחדשנות היא מעוררת השראה, וטכנולוגיית המימן המהפכנית יכולה לשנות את ייצור האנרגיה ותיפקודה" פורום הכלכלי העולמי.

ברוך הלפרט מנכ"ל חב' אלקטריק:"אנו נרגשים לקבל את הפרס על טכנולוגיה אחסון המימן המהפכנית של חב' אלקטריק דבר שמפחית את פליטות פחמן ומאיץ את המעבר לאנרגיה ירוקה.״

צילום: יח"צ

הפורום הכלכלי העולמי מאמין כי החדשנות חיונית למטרת עתיד החברה ולעידוד צמיחה כלכלית. תוכנית חלוצי הטכנולוגיה, שנוסדה בשנת 2000, היא קהילה גלובאלית של חברות בשלב מוקדם העוסקות בעיצוב, בפיתוח ובהטמעת טכנולוגיות ופתרונות מהפכניים המסוגלים להשפיע משמעותית על החברה והעסקים. תכנית חלוצי הטכנולוגיה מציעה לחברות הזדמנות לשיתופי פעולה עם מנהיגים מהסקטור הציבורי והפרטי בפורום הכלכלי העולמי ולתרום לפתרון האתגרים הנוכחיים על מנת לייצר עתיד בר-קיימא.

אלקטריק גלובל גייסה מאז הקמתה מעל 25 מיליון דולר. הלפרט השתתף בשבוע שעבר בכנס הקיץ של דאבוס שנערך זה השנה ה – 14 בסין. הפורום הכלכלי העולמי בדאבוס הוא ארגון בינלאומי המתמחה בשיפור קיימות באמצעות שיתוף פעולה בין גופים ציבוריים לסקטור הפרטי. הפורום משתף את המנהיגים הפוליטיים, העסקיים והחברתיים לצורך עיצוב חדשנות בתכנון סדר היום העיסקי והגלובאלי.

הייטק - טכנולוגיה
אילוסטרציה. צילום: Image by Gerd Altmann from Pixabay

Back to top button