בידורמבזקים

עצוב: הזמר האהוב ששר את ההמנון במשחקי הנבחרת במשך שנים רבות הלך לעולמו

הזמר והיוצר, שאחראי על אינספור להיטים ונחשב לאחד הזמרים האהובים בישראל, חופני כהן, הלך הערב (שני) לעולמו בגיל 76. כהן זכה במהלך הקריירה שלו בפרס מטעם אמ"י על מפעל חייו. מזוהה עם היותו הזמר ששר את המנון המדינה לפני משחקי הנבחרת הישראלית בכדורגל במשך שנים רבות. כהן מזוהה בעיקר עם הזמר הים תיכוני, שלו הקדיש כמעט חמישה עשורים של יצירה ושירה שכל כך אהב.

שר התרבות והספורט מיקי זוהר: "הצטערתי לשמוע על לכתו של הזמר חופני כהן, מכוהני הזמר הישראלי, שזכה בפרס מפעל חיים מטעם אמ״י. חופני ז"ל ידע בחן, האופייני לו כל כך, להעלות חיוך אצל רבים. חופני היה אחראי במשך שנים רבות על שירת ההמנון במשחקי נבחרת ישראל בכדורגל ועשה זאת במסירות ובאהבה. יהי זכרו ברוך."

מההתאחדות לכדורגל נמסר: "ההתאחדות לכדורגל כואבת את פטירתו של הזמר והיוצר חופני כהן, שבמשך שנים רבות היה זה שרגע לפני שריקת הפתיחה למשחקי נבחרת ישראל ריגש את כולנו בשירת ההמנון. חופני ז״ל, גם היה שותף ומבצע לשיר העידוד לנבחרת "אל-אל ישראל": "כולנו כאן כחול לבן עומדים על המשמרת. עם לב אל לב ויד ביד הכל יהיה אחרת, לתפארת המדינה. כולנו כאן כחול לבן, כזוהר הרקיע. עם קצת מזל ואהבה אל הפסגה נגיע, ונריע בתקווה״. היתה לנו הזכות להעניק לאיש היקר את הכבוד הראוי לו במשחק הנבחרת מול אלבניה באפריל 2022 ולהודות לו בשם כולם. יהי זכרו ברוך."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
חופני כהן
צילום: ההתאחדות לכדורגל
צילום: ההתאחדות לכדורגל

Back to top button