מבזקיםפוליטי / מדיני

"מבצע "בית וגן" יימשך ככל הנדרש, עד להשלמת המשימה"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נשא לפני זמן קצר (שני) באירוע יום העצמאות של ארה"ב, במוזיאון ישראל בירושלים. בדבריו התייחס נתניהו לפעילות הצבאית של צה"ל בג'נין.

בפתח דבריו אמר: "בחודשים האחרונים ג'נין הפכה לעיר מקלט לטרור. איננו מוכנים לקבל זאת – ואנחנו שמים לכך סוף. בשעות אלה כוחותינו פועלים בעוצמה ופועלים בנחישות בג'נין. חיילי חטיבת הקומנדו, מג"ב, כוחות מיוחדים, חיל האוויר ואחרים פועלים כעת בלב מחנה הפליטים בג'נין. הם מחסלים ועוצרים מחבלים, הם משמידים מפקדות ומעבדות."

עוד אמר: "אין מקומות חסינים לטרור – לא בעזה, לא ביהודה ושומרון – לא בשום מקום. אנו פועלים נגד המחבלים, תוך מאמץ תמידי להימנע מפגיעה בבלתי מעורבים. אנו יוזמים ומפתיעים, אנו משנים ומחדשים, אנו קובעים משוואה חדשה מול הטרור. כל הזמן. העיקרון שמנחה אותנו הוא פשוט: כל מי שרצח ישראלים, כל מי שזומם לרצוח בנו, מקומו או בכלא או בקבר."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום אמר: "כל מי שפוגע בנו, כל מי שמשלח טרור נגדנו – דמו בראשו. מבצע "בית וגן" יימשך ככל הנדרש, עד להשלמת המשימה. כולנו מחזקים את החיילות והחיילים, את המפקדות והמפקדים, את לוחמינו האמיצים. בשם העם כולו – אני מצדיע לכם".

צילום: חיים צח, לע"מ
צילום: חיים צח, לע"מ

Back to top button