מבזקיםפוליטי / מדיני

"החוק החדש שהקואליציה מקדמת הוא בלתי סביר בעליל"

יו"ר ועדה החוקה, חוק ומשפט של הכנסת, ח"כ שמחה רוטמן, עדכן לפני זמן קצר (שלישי) את חברי הוועדה כי ההצבעה על הצעת חוק יסוד: השפיטה- עילת הסבירות לקריאה ראשונה, צפויה החל מ-15:00.

לאחר מכן יו"ר הוועדה ח"כ רוטמן הכריז על הפסקה של 5 דקות להתייעצות סיעתית לפני ההצבעה לקריאה ראשונה. הדיון להצבעה התחדש ב-15:09. חברי האופוזיציה מוחים על כך שלא ניתנה רשות דיבור לכל המוזמנים ולמשנה ליועמ"שית עו"ד גיל לימון. ח"כ גלעד קריב קרא לחברי הוועדה לא להשתתף בהצבעה שהיא ביזוי הכנסת.

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, התייחס בחשבון הטוויטר שלו להצבעה בוועדת החוקה: ״בדקות הקרובות תתקיים הצבעה בוועדת חוק חוקה ומשפט בנושא ביטול עילת הסבירות. החוק החדש שהקואליציה מקדמת הוא בלתי סביר בעליל ומהווה פגיעה קשה בדמוקרטיה ובאיזון בין הרשות המחוקקת, הרשות המבצעת והרשות השופטת. אני קורא לבית המשפט העליון לבטל את החוק החדש שצפוי לעבור. אנחנו בישראל ביתנו סבורים שהגיעה העת לכינון החוקה, וזאת הרפורמה היחידה והאמתית שישראל זקוקה לה, ולא למניפולציות ויוזמות חקיקה שהן טלאי על טלאי.״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מובילי 'כוח קפלן' על הודעת רוטמן: "בזמן שהפצועים עוד נאבקים על חייהם בזירת הפיגוע בתל אביב, משק הדת רוטמן בוחר לעשות מחטף ולהעלות להצבעה את חוק הדיקטטורה הראשון שקורע את העם. זהי המראה הטובה ביותר להפיכה המשטרית המסוכנת נגד רצון העם. בהמשך היום נודיע על פעולות ההתנגדות הנוספות של כוח קפלן להשבוע. הדיקטטורה לא תעבור."

אביגדור ליברמן (ללא קרדיט)
יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן

Back to top button