מבזקיםצבא וביטחון

הותר לפרסום: זה לוחם יחידת אגוז שנהרג בהתקלות בג'נין

לוחם צה"ל בקבע, רב-סמל דוד יהודה יצחק ז"ל נהרג אתמול בערב (שלישי) במהלך המבצע כנגד תשתיות הטרור במחנה הפליטים ג'נין, בעת יציאת הכוחות.

רב-סמל דוד יהודה יצחק ז"ל, לוחם ביחידת אגוז, בן 23 מהיישוב בית אל. הודעה נמסרה למשפחתו והלוויתו תערך היום (ד'), ט"ז בתמוז התשפ"ג, 5 ביולי 2023, בשעה 16:00 בבית העלמין הצבאי בהר הרצל. דובר צה"ל מעביר את בקשת המשפחה להימנע מסיקור תקשורתי של הלוויה.

רב-סמל דוד יהודה יצחק ז"ל
רב-סמל דוד יהודה יצחק ז"ל. צילום: דובר צה"ל

ראש הממשלה בנימין נתניהו: "בשם כל אזרחי ישראל, רעייתי שרה ואני שולחים תנחומים מעומק ליבנו למשפחתו של לוחם צה"ל, רב-סמל דוד יהודה יצחק ז"ל, שנפל במהלך פעולת צה״ל בג׳נין. דוד גדל והתגורר בבית אל והיה לוחם מוערך ביחידה המובחרת אגוז. יהי זכרו ברוך ונצור בליבנו תמיד."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש המועצה המקומית בית אל, שי אלון: "תושבי בית אל מבכים על נפילתו של דוד יהודה יצחק הי"ד במהלך פעילות מבצעית בג'נין, לוחם סיירת אגוז, בן בכור למשה ואמונה ואח לשישה אחים ואחיות. ליבנו עם אובדנה הכבד מכל של משפחתו עם היוודע הבשורה המרה. 'הרנינו גוים עמו כי דם עבדיו יקום ונקם ישיב לצריו וכיפר אדמתו עמו'".

יו״ר הציונות הדתית שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳: "התעוררנו הבוקר לבשורה קשה מנשוא, אני מבכה יחד עם כל עם ישראל את נפילתו של הלוחם דוד יהודה יצחק הי״ד שנפל על הגנת המולדת. עלם חמודות, לוחם, גיבור ישראל. אני משתתף בצער העמוק של המשפחה, של חבריו ליחידה של תושבי בית אל ושל מדינת ישראל כולה. אויבי ישראל שואפים יום יום להשמדתנו, בבית אל ובתל אביב – הם יכשלו. האור יתגבר על החושך הטוב יתגבר על הרע והצדק יגבר על הרוע. עם ישראל ינצח. ״הַרְנִינוּ גוֹיִם עַמּוֹ כִּי דַם עֲבָדָיו יִקּוֹם וְנָקָם יָשִׁיב לְצָרָיו וְכִפֶּר אַדְמָתוֹ עַמּוֹ.""

נשיא המדינה ספד ללוחם צה״ל רס״ל יהודה יצחק ז״ל שנפל במהלך מבצע ״בית וגן״: ״כואבים את נפילתו של לוחם סיירת אגוז רס״ל דוד יהודה יצחק ז״ל, במהלך מבצע "בית וגן" למיגור תשתיות הטרור במחנה הפליטים ג׳נין. בשם העם בישראל אני שולח תנחומים למשפחתו, אוהביו וכלל תושבי בית אל. נמשיך להילחם בטרור בנחישות ולבוא חשבון עם מבקשי רעתנו.״

ראש המועצה האזורית גוש עציון ויו״ר מועצת יש״ע, שלמה נאמן: ״כואבים את נפילתו של הלוחם דוד יהודה יצחק הי״ד גיבור ישראל. דוד גדל והתגורר בבית אל והיה קצין מוערך ביחידה המובחרת אגוז. אנו משתתפים בצער הגדול ומחבקים את משפחתו, קרוביו, וקהילת תושבי בית אל.״

יו"ר מפלגת נעם סגן השר ח"כ אבי מעוז: "יחד עם כל בית ישראל כואב את נפילתו של לוחם אגוז רב-סמל דוד יהודה יצחק, תושב בית אל‏. שולח תנחומים מעומק הלב למשפחתו."

יו״ר המחנה הממלכתי בני גנץ: ״רס"ל דוד יהודה יצחק נפל בהגנה על הבית. נפל בהגנה על אזרחי ישראל מול טרור רצחני. נפילתו היא חלק מהמחיר הכבד שאנו משלמים כחברה וכפרטים כדי להבטיח את ביטחוננו. תנחומיי הכנים למשפחתו ואוהביו, יהי זיכרו ברוך״.

שר הביטחון יואב גלנט: "ליבי ומחשבותיי עם משפחתו של רב-סמל דוד יהודה יצחק ז״ל, לוחם אגוז שנפל בחילופי אש במהלך פעילות צה״ל בג׳נין. הוקרה והערכה למפקדי ולוחמי צה״ל ושב״כ על ביצוע למופת של משימתם לגדיעת מפעל הטרור בג׳נין."

שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת: "הלב נשבר מהידיעה על נפילתו של לוחם אגוז רב-סמל דוד יהודה יצחק, תושב בית אל‏, שנפל בעת הלחימה בג׳נין. אני שולח תנחומים מעומק הלב וחיבוק גדול למשפחתו, על האובדן הכבד. יהי זכרו ברוך."

שר העבודה יואב בן צור: ״מבכה מרה את נפילתו של לוחם סיירת אגוז שנלחם בחירוף נפש מול מעוזי הטרור בג'נין למען ביטחונה של ישראל, מלח הארץ, רב – סמל דוד יהודה יצחק הי״ד, שולח תנחומים מעומק ליבי למשפחתו היקרה ומשתתף באבלם הגדול.״

Back to top button