מבזקיםמשפטי/פלילי

פשיטת ענק בדרום: 25 חשודים נעצרו, ביניהם אישה וקטין

ימ"ר מחוז מרכז עצרה הבוקר (רביעי), בתום חקירה סמויה וחוצה מחוזות, המתמקדת בפשיעה האלימה ברחוב הערבי, 25 חשודים, בהם אישה וקטין, בחשד לסחר והחזקה לא חוקית בכלי נשק ותפסה אמל"ח וציוד צבאי גנוב.

מפקד מחוז מרכז- ניצב אבי ביטון, הנחה את יחידת העלית – ימ"ר מרכז, לקדם באופן מואץ ויצירתי חקירות בתחום האמל"ח ברחוב הערבי, על מנת לחשוף ולסכל אירועי פשיעה במגזר למען בטחון הציבור והגברת המשילות ולפיכך נתן "אור ירוק" להפעיל את כל האמצעים ומערכי המודיעין הנדרשים, לרבות סוכנים, יחידות איסוף מידע ואמצעים טכנולוגים, המתמקדים במחוללי הפשיעה.

סמים - חיפוש - תפיסה - משקל
צילום: דוברות המשטרה

בנוסף, הנחה הממ"ז להפעיל כוחות משימה ייחודיים, המתמקדים בתפיסת אמל"ח ומעצר הסוחרים בהם, לשם מניעת נגישות הנשק לגורמים פליליים ואחרים, לצד פענוח אירועים חמורים של ירי חסר הבחנה בין חמולות בערים המעורבות רמלה ולוד ובמשולש.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
סמים - חיפוש - תפיסה - משקל
צילום: דוברות המשטרה

בתוך כך, הבוקר עם מעבר החקירה הסמויה לשלב הגלוי ובהתאם לממצאיה, פשטו בלשי היחידה המרכזית של מחוז מרכז יחד עם בלשי ימ"ר נגב, לוחמי מג"ב מרכז, היחידה הטקטית ומתפ"א, על בתיהם של יותר מ – 20 תושבי הפזורה בדרום, החשודים בסחר והחזקה לא חוקית בכלי נשק, שיועדו עפ"י החשד לגורמי פשיעה וסכסוכי חמולות במרכז הארץ.

מדובר בחקירה סמויה ומואצת שניהלה ימ"ר מרכז לאורך מספר חודשים, שהחלה בגיבזרת מחוז מרכז והתפשטה אל מחוזות נוספים, במסגרתה הפעילה המשטרה אמצעים טכנולוגים שונים שהצליחו להפיק תשתית ראייתית כנגד מספר רב של חשודים בתחום האמל"ח, ביניהם אישה וכן קטין כבן 17, לרבות זיהוי, איתור החשודים וקשירתם לעבירות המיוחסות להם.

סמים - חיפוש - תפיסה - משקל
צילום: דוברות המשטרה

כאמור, בלשי המשטרה עצרו הבוקר 25 חשודים שהועברו לחקירה במשרדי ימר מרכז וכן בצעו חיפוש ממוקד בבתיהם של החשודים אחר אמל"ח, בסיוע יחידת הכלבנים וחבלני המשטרה, שחשפו כלי נשק וציוד צבאי גנוב. כלל הממצאים שנחשפו הועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.

סמים - חיפוש - תפיסה
צילום: דוברות המשטרה

מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון שיבח את ימ"ר מרכז על תוצרי החקירה ועל שת"פ פורה ומקצועי עם מחוז דרום וימ"ר נגב, במאבק המשותף כנגד הפשיעה האלימה במגזר והגברת המשילות , וציין: "האכיפה העוצמתית שחשפנו היום, מהווה חוליה נוספת בשרשרת הפלדה שאנו מניחים על ידיהם של עשרות עבריינים, על מנת להרחיקם מהחברה לפרקי זמן ארוכים, תוך נטילת יכולתם להוסיף לאיים ולפגוע, כשלנגד עיננו ניצב ציבור שלם שומר חוק, המבקש וראוי לנהל אורח חיים תקין ובטוח, ואנחנו כאן עבורם. גל המעצרים הבוקר, מיישם את האסטרטגיה ההתקפית של משטרת ישראל ומחוז מרכז – תקיפת יעדי הפשיעה בכל זמן, מקום ובכל יכולת אפשרית ונמשיך להכביד ידינו על מחוללי הפשיעה, בתחכום, יצירתיות וחשיבה פורצת דרך."

בכוונת המשטרה להביא את החשודים בהמשך היום, בהתאם לצורכי החקירה, לדיון בבימ"ש בבקשה להאריך את מעצרם.

מעצר - עצור - פשיטה
צילום: דוברות המשטרה
מעצר - עצור - פשיטה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button