סרטונים

ראש הממשלה בנימין נתניהו בתום הערכת המצב הביטחונית המשותפת עם שר הביטחון, ראש השב״כ והרמטכ״ל

ראש הממשלה בנימין נתניהו בתום הערכת המצב הביטחונית המשותפת עם שר הביטחון, ראש השב״כ והרמטכ״ל:
"צה"ל יצא הלילה לפעולה נרחבת נגד מטרות טרור בג'נין. בחודשים האחרונים ג'נין הפכה לעיר מקלט לטרור – אנחנו שמים לזה סוף.

כוחותינו נכנסו לג'נין לקני המחבלים – הם מחסלים מחבלים, הם עוצרים מבוקשים, הם הורסים מפקדות ותופסים הרבה נשק, והם עושים דבר נוסף – הם הורסים מעבדות כמעט בהיקף תעשייתי. מעבדות שמהם יצרו חומרי נפץ, חומרי חבלה ומטענים לקטל ורצח של אזרחים ישראלים. את כל זה הם עושים באחד המקומות הצפופים על גבי כדור הארץ, והם עושים זאת במינימום פגיעה באזרחים עד לרגע זה, ובשום פגיעה בבלתי מעורבים, וזאת ההנחיה – לדאוג לביטחון כוחותינו וגם להימנע ככל הניתן מפגיעה באנשים חפים מפשע.

אני כבר אומר מזה זמן שאנחנו עוסקים בשינוי המשוואה מול הטרור, עשינו את זה לפני שנתיים וחצי במבצע 'שומר חומות' מול חמאס, החזרנו אותו עשור לאחור. עשינו את זה לפני כמה שבועות במבצע ״מגן וחץ״ שחיסלנו את בכירי הגא״פ, ואנחנו עושים זאת היום בג'נין בשילוב של אמצעים, הפתעה, נקיטת עוצמה ושינוי הכללים. הדבר הזה מוסיף גם ליכולת ההרתעה של מדינת ישראל, גם להגנה מפני פיגועי טרור נוספים וגם לשינוי המשוואה במרחב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אני מבקש להודות ולהביע הערכה לשר הביטחון, לרמטכ"ל, לראש השב"כ, למפקדים – אלה שכאן ואלה שבשטח ולחיילים שעושים עבודה יוצאת מן הכלל. אני יודע שכל אזרחי ישראל עומדים מאחוריהם. אנחנו נמשיך בפעולה הזאת ככל הנדרש כדי להחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל"

שר הביטחון יואב גלנט:
"כוחות צה״ל ושב״כ פועלים ביממה האחרונה בלב מחנה הפליטים בג׳נין. הכוחות מסתייעים באמצעי לחימה מהאוויר, הפעולה הזאת עובדת כמצופה.

אני חוזר ואומר כאן: לכל מי שמבקש לפגוע במדינת ישראל, באזרחיה ובחייליה, לא יהיה מקום בטוח – לא בעזה, לא בשכם ועכשיו כולם יודעים שגם לא בג׳נין.

בשנה האחרונה תושבי ג׳נין הפכו לבני ערובה בידי מחבלים, כבר היום יצאו אלפי אנשים מהעיר ג׳נין שרוצים חיים שלווים ושקטים, אנחנו נדאג להשיב את השקט לאזור".

בהערכת המצב השתתפו ר׳ הסגל, ר׳ המל״ל, המזכיר הצבאי, ראש אמ״ץ, מפקד פיקוד מרכז, המתפ״ש ומפקד אוגדת איו״ש.

וידאו: עומר מירון / לע״מ
סאונד: בן פרץ / לע״מ

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

42 תגובות

  1. יישר כח לחיילי צבא ה', לראש ממשלתנו ולשר הביטחון וכל העושים במלאכת הקודש, ה' יברך אותכם ואת משפחותיכם עד עולם

  2. יש לך תפקידים מכריעים וחשובים ה" יגן עליך ראש ממשלה יקר וחשוב מה אני יגיד !? מתפללת מיחלת שהכול יעבור בהצלחה רבה ובהגנה מושלמת מודה לך מקרב לב על האומץ ליזום ולתת להם מכה קשה ולקבל את השקט והשלווה שאנו מייחלים ..תודה מעומק הלב לאש ממשלתנו יקר אהוב ומופלא

  3. Do not waste lives! My plan is still an option. An option for peace. An option for co-prosperity, fun, and adventure. The days of summer wars winter wars spring and fall continuous wars is OVER.

  4. מצחיק😂
    זה מראה כמה אתם חלשים
    מטוסים מזלטים רחפנים דחפורים מעל 2000חייל ו……..
    בשביל לתפוס ולעצור 10לוחמים או ""מבוקשים"" מחוץ לגן של הבית.
    בשביל להכנס לגן של הבית תצטרכו לאסוף את כל החיילים שבעולם של נאטו וחיילים של ארצות הברית שבקרוב תמחק .
    בקרוב האיסלאם ישלוט בכל מדינות העולם ממזרח היבשה עד מערב היבשה.
    (((מלחמת הר מגידון מתקרבת))).
    –‐———————————————
    ————————————————

    ٱرۡجِعۡ إِلَیۡهِمۡ فَلَنَأۡتِیَنَّهُم بِجُنُودࣲ لَّا قِبَلَ لَهُم بِهَا وَلَنُخۡرِجَنَّهُم مِّنۡهَاۤ أَذِلَّةࣰ وَهُمۡ صَـٰغِرُونَ

  5. מר נהתניהו וגלנט אעם סומחים לאחם ועל צהל
    תודה שיש לאנו את מר נהתניהו ותודה לגנלט ולצהל וללאחמים .תודה לאחם אתם אלב של עם ישראל
    ברוך אשם שבני גנץ לא שר ביטחון ברוך אשם שלפיד לא בממשלה תודה לעם ישראל
    שבחר בימין תודה תודה
    גם עם ישראל מודה לראש מימשלה מר נהתניהו ותודה
    לצהל ואלוחמים

  6. רק אחרי שבחרו שם למבצע הם עדכנו את נתניהו. ביבי חוזר על מה שכתבו לו, נראה בובה שם, מאז "הפיטורים" ביבי מתחנף לגלנט שבעצמו מתחנף לשב"כ.. נשמע כאילו גלנט מנהל את העניינים עכשיו.
    איפלו לפיד וגנץ שידרו ממלכתיות יותר מביבי שאיבד מהמנהיגות.
    הליכוד חייבים לקלוט ירושה בין אשכנזים בוגרי הפקולטות של אהרן ברק.
    גלנט חייב להתראיין לספר על התביסה שלו (זוכרים את בוגי? רמטכ"ל אשכנזי הקודם בתפקיד שר הביטחון מטעם הליכוד, והיום הוא פועל נגד הממשלת הימין).
    גלנט הרמטכ"ל האחרון שנשאר בימין, התגלו כסוס טרויאני וכולם יחד עם עוד לשעברים חותרים נגד הימין.

    נשאר להתפלל שה' ירחם על חיילי צה"ל יחזרו את כולם הביתה בשלום

  7. תנו צה"ל לנצח!

    השנאה בת שנות אלפיים

    בזמן שאנחנו בתחושה כבדה כתוצאה מהפיגועים האחרונים וממועקת ההפגנות, משתדלים כוחות הביטחון ומנהיגי העם להיערך לבאות. כבר שנים שירושלים מדממת ומיום הקמת המדינה אנחנו מותקפים בטרור נורא, ולא נראה שמחר נתעורר לבוקר חדש.

    הדרך הנכונה לדייק בהערכת המצב היא להסתכל על עצמנו מנקודת מבט היסטורית. להרחיק לכת אלפי שנים מהיום, עד בבל הקדומה שבה גדל אברהם אבינו.

    אברהם התבונן בתרבות הבבלית דאז וראה לנגד עיניו איך היא מתפתחת בצעדים גסים, מתהווה לחברה עטופה בקליפה מתעבה של אדישות על הלב, וריכוז מתגבר ב"אני". עד אז חיה הציוויליזציה המסופוטמית בחמולות ידידותיות, כמו עדרים ולהקות בעלי חיים, אבל לפתע האגו האנושי גבר ומשהו התחיל להשתנות לרעה במרקם היחסים. רוב הבבלים אומנם גלשו אל תוך המציאות החדשה בלי להרגיש, אבל את אברהם השינוי הטריד מאוד. הוא נשם את האווירה העכורה בין האנשים ולא יכול היה להסכים איתה.

    מתוך רצון חזק להבין מה קורה ולקבל הסתכלות רחבה לאן הכול נמשך, התגלתה לפניו תוכנית הבריאה והוא יצא למסע בין הבבלים וסיפר להם מה גילה: במין האדם טמון מלידה רצון אגואיסטי, יצר רע שגדל בקפיצות כל מספר דורות ויגיע לשיאו בעוד כמה אלפי שנים, בזמננו. היצר הזה יגרום לפילוג ופירוד, יוליד מאבקים ומלחמות, טרור וצרות צרורות. כנגדו יהיה על החברה האנושית לעשות כל פעם פיצוי, תיקון הרצון – לכסות את האגואיזם באלטרואיזם, לעטוף את שנאת החינם באהבת הזולת, עד שכל יצר הרע יכוסה ביצר הטוב.

    רוב התגובות למילים התמימות של אברהם, "אהבה", "חיבור", היו לועגות ומבזות. האגו גורם לאדם להגיב כך באופן טבעי ואין מה לעשות. אבל היו גם בבלים שהדפו בכוח את הזלזול מעליהם כי ליבם אמר: זאת האמת. הם אלו שהרכיבו את הגרעין שממנו תצמח היהדות.

    משך קיומו של הגרעין הרוחני הזה מימי אברהם אבינו ועד תקופת משה רבנו היה מוקדש להכנה מלאת טלטלות וניסיונות שהסתיימה במדבר תחת הר סיני, בין היציאה ממצרים לכניסה לישראל. הלבבות הוכשרו לעבודת החיבור מעל האגו המפריד, והגרעין הוכרז באופן רשמי כ"עם ישראל", וקיבל לידיו את תורת תיקון האגו, את חכמת הקבלה.

    אבות אבותינו נכנסו לארץ המובטחת ועברו השנים. פעמים נצמדו לתורה, התגברו על היצר והגאווה ובנו בתי מקדש. פעמים התרחקו ממנה, היצר התגבר עליהם, הפריד וזרק אותם לגלות. בכל פעם שהפירוד הקצין, אומות העולם הכו באבותינו בלי רחמים, מתוך תחושה אינסטינקטיבית שאנחנו חייבים להם. וזה נכון עד היום: העולם תלוי בתיקון בינינו כדי להיתקן בעצמם. עם ישראל ידע זאת בעבר, הוא שמע זאת מאברהם ושכח.

    היום נשארו מהתורה בעיקר מנהגים חיצוניים ופנימיותה נשכחה. אבל התורה מיועדת לתיקון הלב, להתאחדות מעל יצר הרע. "ואהבת לרעך כמוך" זה הכלל הגדול בתורה וכל עוד לא ניישם אותו נמשיך להיקרע חברתית ובין הקרעים יתקפו האויבים.

    אנחנו חייבים להילחם במפגעים בכוח, להקדים להרוג את מי שבא להרוג אותנו, ועם זאת להבין שזהו פתרון זמני. אם לא נתקן את היחסים בינינו, ימשיכו לקום עלינו נחילים של מחבלים, וחס ושלום נצא לעוד גלות איומה. הבחירה בידינו.

  8. רק לחיצות על ההדק באוטומטים אש ותימרות עשן וכל מעצר זה גירוש משפחתו התומכת והמחנכת של הטרוריסט לאלף הרוחות נקודה .

  9. ה' ישמור על צה"ל וכוחות הביטחון!
    החיים שלנו הם מלחמה אחת גדולה

    על רקע המלחמה במזרח אירופה, כדאי להתבונן לעומק במושג המלחמה, ולראות שכל החיים שלנו הם מלחמה, כל ההיסטוריה שלנו היא מלחמה אחת ארוכה.

    המקובלים מלמדים שהטבע כולו נמצא במלחמה מתמדת כדי להגיע לאיזון, מעצם היותו בנוי מחיבור של שני כוחות מנוגדים: פלוס ומינוס, אור וחושך, משיכה ודחייה, קור וחום, צפון ודרום, טוב ורע, אהבה ושנאה ועוד ועוד. כל ההפכים הללו נובעים מתוך הרצון לקבל תענוג הנאה שיש בנו, רצון שמושך הכול לטובת עצמו.

    לעומת הרצון לקבל הנאה, יש בנו רצון לתת שתפקידו לדחות את ההנאה לעצמנו לתועלת הזולת. אלא שהרצון הזה קטן וחלש, ולכן כמעט איננו מרגישים אותו. אנחנו שקועים יותר בכוח השלילי מאשר בכוח החיובי. והמצב הטבעי הזה, שבו כל אחד רוצה לעצמו את הטוב ביותר, הפך לשגרת חיינו היומיומית.

    כל חיינו הם מלחמה בלתי פוסקת מי ימשוך יותר בניגוד לרצון האחר. מלחמת הכול בכול. יש אנשים שמטבעם קרובים יותר לערוך מלחמה עם אחרים, ויש אנשים שמוכנים לוותר לזולת רק כדי לא להיקלע להתקוטטות. הכול תלוי באופי של בני האדם, בטבע שאתו הם נולדו. מכאן שהמלחמה היא מצב טבעי ורגיל לבני האנוש. מצב מתבקש. השלום, לעומת זאת, לא.

    חכמת הקבלה מלמדת שלא צריך לתת תשומת לב יתרה לנטייה חיובית או שלילית, להתייחס בעדיפות לאדם שנוטה להתקוטטות או לאדם שנוטה לפשרה. שני הטיפוסים הללו פועלים מתוך האגו שלהם, מתוך כוונה שבדרך זו יהיה להם טוב יותר.

    העיקר שהקבלה מדגישה הוא הנקודה המשותפת שצריכה להתגבש מעל שני הניגודים, החיבור בין שני ההפכים, האיזון והשילוב הנכון שצריך להיווצר בין שני הכוחות שבטבע.

    לימוד נכון של יסודות הטבע יגדיל בעיני בני האדם את ערך השלום. ההתמדה בלימוד תרגיל אותם לרומם את הרגשת השלמות מעל כל מקרי החיים, כך שלמרות המאבקים והמלחמות הם ישאפו יותר להשלמה הדדית. וככל שהגישה הנכונה לחיים תחלחל יותר ויותר, כך נרגיש שאין הבדל של ממש בין הניגודים, אלא כמו שכתב דוד המלך, "לילה כיום יאיר, כחשיכה כאורה" (תהלים קלט, יב).

  10. An italian policeman Giovanni caragnano asked me about My cousin and he wants to poisoned her but I don't know why. He think to be more powerful, but I don't like this situation

  11. השם יברך אותך ביבי נתניה ויתכן לך כוחות נפש עצומים לעמוד מול כל כוחות הרשע המתנגדים לך.אלוקים יטפל בהם.

  12. הערכות מצב טובות , כאחד שלקח חלק מזה בעבר? להחזיר את מדיניות החיסולים הממוקדים למצב קבוע, כמובן חשוב שכל החברים ואני פונה לכל כוחות הביטחון? להחזיר את המוחות מטיול בעולם ההזוי של ממשלת בג"ץ והשמאל עוכר ישראל, לחבר היטב לגולגולות שלא תיווצר ויברציה בראש לבצע איתחול בעזרת השם יתברך נקווה שהאיתחול יצליח! בג"ץ,הברקים, אהוד אולמרט העבריין המוכר, ליברמן שהכניס את הפרחחית פאינה לכלא כעבריין בעצמו שלא נבדק היטב?הם איום פוטנציאלי אדיר על מדינת ישראל, מי שלא יבין זאת כעת?יחווה את ההשלכות של זה בעתיד לבוא, יש לי הרבה מה לומר ומסמכים שיכולים להעיד על כך, אשאיר זאת למועד אחר!ישר כח מר בינימין נתניהו וגלנט ולכל השפויים בישראל ❤❤יש הרבה עבודה לעשות, קדימה ובכל הכוח!

  13. בהצלחה וכל הכבוד לכוחות הביטחון. תפילה שיחזרו בשלום הביתה.

    הסכסוך הפנימי בעם, מתדלק את האלימות כלפי ישראל.
    מי שעוקב אחר הדיווחים בתקשורת לא יכול שלא לזוז בחוסר נוחות עקב העלייה החדה בתוקפנות החברה הערבית כלפי היהודים. דרישה לתשלום פרוטקשן, כבר לא רק בצפון ודרום הארץ, אלא גם בתל אביב, פתח תקווה וערים נוספות. בשבועות האחרונים הגיעו אלפי פעילים פרו-פלסטינים לשטח קיבוץ מגידו בדרישה שהקיבוץ ישיב להם את אדמותיו שלטענתם נגנבו מהם ב-1948. הם משמידים את שדות הקיבוץ, מבצעים ונדליזם ומאיימים באלימות על תושביו.
    מבחינת הערבים דרישתם לקרקעות היא לגיטימית, מאחר שבעבר היו מאוכלסים בהן ערבים. ומצידנו ברור שאם נתחיל בהחזרת שטחים, מהר מאד נשאר ללא מדינה. סביר להניח שמשנה לשנה המצב בינינו לבינם רק יוסיף ויחמיר, ואילו יריעת התמיכה והלגיטימציה הבינלאומית לטענותיהם רק תלך ותתרחב על חשבוננו.
    מה עלינו לעשות? שינוי פנימי ביחסים בינינו בתוך עם ישראל. כשאנחנו שואפים להגברת הקרבה, האמפתיה והערבות ההדדית בינינו, אנחנו מנצחים את כל הפורעים הקמים עלינו לכלותינו. למה? משום שאנחנו פועלים לפי חוקי הטבע העליון, וכתוצאה ישירה מכך כל הטענות והתביעות על הארץ פשוט יעלמו.

Back to top button