חדשות חוץמבזקים

טרגדיה: בתוך יומיים – שני ישראלים נהרגו בתאונות שונות בחו"ל

שני ישראלים נהרגו ביומיים האחרונים (רביעי-חמישי) בתאונות שונות בחו"ל.

במלטה, מדינת אי בים התיכון, צוללן ישראלי בן 50 נהרג בתאונת צלילה. לפי הודעת המשטרה המקומית, הוא נקלע לקושי בסביבות השעה 12:00, והועלה לחוף על ידי צוללנים נוספים שליוו אותו. הוא פונה באמבולנס לבית החולים בואלטה, הבירה, שם נקבע מותו. המשטרה המקומית חוקרת את נסיבות האירוע.

על פי הדיווחים, מותו של הישראלי, ששמו טרם פורסם, הועבר למשרד החוץ הישראלי אשר מסייע למשפחתו בהטסת הגופה ארצה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתאלינד, ישראלי מוכר בתחום התיירות במדינה, טל נחמיאס בן ה-40, נהרג הלילה בתאונת דרכים בפוקט. הוא גר בקוסמוי בשנים האחרונות והקים שם חברת תיירות שסיפקה אטרקציות לתיירים ישראלים שהגיעו לתאילנד.

נחמיאס, תושב חיפה, היה דמות מוכרת בחיפה ובקריות.

בת דודתו של נחמיאס, רויטל אברג'יל, סיפרה עליו לאתר כלבו חיפה: "הוא גר בפוקט ונסע לקוסומוי. בדרך מקוסומוי הביתה הוא כנראה היה עייף, נרדם על ההגה, נכנס עם הרכב בין שתי משאיות של דלק ומת במקום. […] חברת התיירות שלו מספקת אטרקציות ומלונות. […] בזמן הקורונה הוא וחברים הקימו בית כנסת בתוך בית פרטי, וכל היהודים שחיים בפוקט התכנסו שם ועשו שיעורי תורה. כל ענף התיירות שם צנח בתקופה ההיא. רק לפני שבועיים הוא טס מהארץ עם אוברווייט של 60 ק"ג כדי לקחת לשם תשמישי קדושה. אין דברים כאלה. אם תראה אלו הודעות אנחנו מקבלים מכל מי שהכיר אותו […]".

טל נחמיאס ז"ל - ישראלי נהרג בתאילנד
טל נחמיאס. שימוש על פי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button