חדשות הארץמבזקים

ח"כ לשעבר: "בסוף השוטרים יקבלו מכות רצח מהמפגינים"

חבר הכנסת לשעבר והעיתונאי מיקי רוזנטל התראיין הערב (חמישי) בערוץ 13 וסיפק אמירה מעוררת מחלוקת.

רוזנטל דיבר על ההפגנות שפרצו בעקבות התפטרותו של ניצב עמי אשד שבהן היו מספר תקריות של עימותים בין המפגינים לשוטרים. אז הוא אמר: "בשורה התחתונה צריך להגיד את הדבר הבא: השוטרים צריכים להיזהר ואני שולח מכאן אזהרה. קודם כל חשוב מאד שהמחאה לא תהיה אלימה, הכי חשוב בעולם. אבל אם יכו סתם מפגינים, כשעומדים שלושים שוטרים מול עשרת אלפים מפגינים, בסוף השוטרים יקבלו מכות רצח".

יש שפירשו את דבריו של רוזנטל למעשה כאיום על המשטרה. בין אלו שפירשו את אמירתו כאיום היה השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בן גביר כתב בטוויטר: "'בסוף השוטרים יקבלו מכות רצח מהמפגינים' אלו דברים שאמר ח"כ לשעבר מיקי רוזנטל. נגמרה להם הבושה. ככה זה בדיוק כשיש יועמ"שית שעובדת בשירות השמאל, יועמ"שית שדואגת שלא תהיה פה אכיפה שוויונית. השוטרים שלנו גיבורים, בעזרתם נחזיר לרחובות את החוק והסדר, על אף כל המאיימים".

רוזנטל שנחשף ל-"מהומה" ברשת מיהר להגיב בטוויטר: "בן גביר, אני מבין שהתמכרת ללייקים, ברם אתה בכל זאת שר בממשלה, אז כדאי לבדוק לפני: הסרטון נערך באופן מגמתי כדי ליצור רושם מוטעה כאילו אני מאיים על שוטרים או קורא לפגוע בהם. אני דוגל במחאה לא אלימה. רק כך היא תצליח. הזהרתי שחלילה התרחיש הזה יקרה. מומלץ למחוק את הציוץ השקרי".

גם יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד התייחס לאלימות. הוא כתב בטוויטר: "האלימות נגד המפגינים חייבת להפסק. הנסיונות של הממשלה לדכא את הדמוקרטיה בכוח יתקלו בהתנגדות נחושה. עשרות אלפי האנשים שיוצאים לרחובות אומרים לממשלה הזאת: 'אין לכם מנדט להרוס את המדינה'. המפגינים הם פטריוטים ישראלים מופלאים שדואגים לעתיד המדינה ונלחמים על הערכים שלה. הנסיון של לוין ובן גביר להפוך את המשטרה למליציה אלימה לא יצליח".

פעיל המחאה משה רדמן הגיב לדבריו והזמין אותו למחאה: "סוף סוף @yairlapid עכשיו באים? יאללה בואו לקפלן אתה וכל הח"כים של @YeshAtidParty, נרד יחד לאיילון. נשבש את פעילות המדינה. ממשלה שמחוקקת חוקים לא חוקיים היא ממשלה לא לגיטימית וצריך למחות נגדה בכל דרך עד שתפסיק את פעולותיה הלא חוקיות או שתיזרק לפח האשפה של ההיסטוריה ❤️🇮🇱✊".

צילום: ערוץ 13

Back to top button