מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום מזעזע: נתן לקטינה לעשן סמים, הטיח אותה על המזרן וביצע בה עבירות מין

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד שלום ויזמן, תושב העיר כבן 35, וזאת לאחר שסיפק לקטינה סמים מסוכנים וביצע בה מעשים מיניים חמורים.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד מרים בן גל, לפני כשנה שהתה הקטינה כבת 15 במרכז העיר יחד עם ידיד בסמוך לנאשם, בשלב מסוים החלו השלושה לשוחח ולטייל במרכז העיר.

במהלך השיחה הבהירה המתלוננת לנאשם כי אין בכוונה לקיים איתו קשר מיני, תוך שציינה בפניו את גילה. לאחר מכן עזב הידיד את השניים והנאשם והמתלוננת המשיכו להסתובב יחד במרכז העיר, אז הנאשם נישק את המתלוננת פעמיים ובתגובה היא ביקשה ממנו לעזוב אותה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בהמשך הוביל הנאשם את המתלוננת לבניין נטוש, שם נתן לה לעשן סמים מסוכנים וביצע בה מעשים מיניים חמורים. אז ניסתה המתלוננת לקום והחלה ללכת בניסיון לברוח מהנאשם, אך נפלה. הנאשם תפס אותה, הטיח אותה על מזרן שהיה בחדר והמשיך לבצע בה מעשיים מיניים חמורים.

לאחר מכן המתלוננת טענה כי היא צמאה, עזבה את הבניין והתקשרה לחברתה כי תבוא ושזו באה הן החלו לברוח מהנאשם שרדף אחריהן במשך מספק דקות עד אשר עוכב על ידי עוברי אורח שביקשו לעזור למתלוננת.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של אינוס קטינה שלא בהסכמתה החופשית, מעשה סדום בקטינה שלא בהסכמתה החופשית, מעשה מגונה בקטינה שלא בהסכמתה החופשית והדחת קטין לסמים מסוכנים.

מבנה בניין נטוש - חטיפה
אילוסטרציה. Image by Hands off my tags! Michael Gaida from Pixabay

Back to top button