חדשות הארץמבזקים

אחים לנשק פונים לגלנט: "איך תיתן לזה לקרות במשמרת שלך?"

מחאת המילואימניקים אחים לנשק הכריזו כי יגיעו להפגין מול ביתו של שר הביטחון יואב גלנט הלילה (מוצ"ש) במה שהם כינו התחלה של "שבוע מילואים למען הדמוקרטיה", תחת הסיסמא "כולנו צבא העם".

הם הודיעו: "השבוע, בתאום מופתי בין כל יחידות המילואים, שלב אחרי שלב אחים לנשק תעצים את הדרישה הברורה שלנו לגנוז את חוקי ההפיכה המשטרית. השבוע ראש הממשלה, שר הבטחון, הרמטכ"ל וחברי הממשלה יבינו את מגבלות הכוח של שבירת החוזה שבין הצבא והעם. כי צבא עם יש רק בדמוקרטיה! שבוע המילואים מתחיל אצל המפקד – שר הבטחון יואב גלנט".

הם קראו לשר הביטחון: "גלנט, אתה המפקד הישיר שלנו. אתה נושא התפקיד הבטחוני הבכיר במדינת ישראל. והתפקיד שלך הוא להגן עלינו מפני איומים מבחוץ ומבפנים שעלולים לפגוע בחוסנה של המדינה. אנחנו יודעים ואתה אמרת בקולך שההפיכה המשטרית מהווה סכנה מיידית ברורה ומוחשית לביטחון המדינה. אתה אחראי. איך תיתן לזה לקרות במשמרת שלך? הלילה, אנחנו המילואימניקים נגיע אליך לעמיקם ביחד עם עם ישראל. יגיעו איתנו רמטכ"לים ואלופי צה"ל לדורותיהם, מפקדי מוסד, מפקדי שב"כ ומשטרה. כולנו יחד נישא עיניים אל שר הבטחון, שכבר הוכיח שצו מצפונו לא יאפשר לו לפגוע בביטחון ישראל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
מפגינים מול בית יואב גלנט הפגנה -דגלים - שלט
ארכיון. צילום: חן ליאופולד
צילום: מחאת המילואמניקים אחים לנשק

Back to top button