סרטונים

ראש הממשלה בנימין נתניהו בהצהרה לתקשורת מבסיס חיל האוויר בפלמחים

ראש הממשלה בנימין נתניהו בהצהרה לתקשורת מבסיס חיל האוויר בפלמחים:
״אני מבקש לשלוח תנחומים למשפחתו של לוחם צה"ל רב-סמל דוד יהודה יצחק ז"ל, שנפל במהלך פעולת צה"ל בג'נין.

דוד גדל והתגורר בבית אל והיה לוחם מוערך מאוד ביחידה המובחרת אגוז. אנחנו מחבקים את משפחתו, יהי זכרו ברוך.

הבוקר אנחנו השלמנו את הפעולה בג'נין, שהייתה הגדולה ביותר ביו"ש מזה כשני עשורים. המשימה הושלמה בהצלחה. אנחנו הנחתנו על תשתיות הטרור בג'נין מכה קשה מאוד. אני חוזר ואומר – מי שיעז לשפוך דמם של ישראלים ימצא עצמו באחד משני המקומות – או בקבר או בכלא.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בפעולה השבוע שוב שינינו את המשוואה: צה"ל נכנס עם כוחות מסיביים וכוחות מיוחדים, טנקים וכוחות רגליים בסיוע חיל האוויר, באחד האזורים הצפופים, המסובכים והמסוכנים בעולם.

כוחותינו חיסלו 12 מחבלים, ועצרו וחקרו כ-300 מבוקשים. אנחנו תפסנו אלפי מטעני נפץ, רימוני נשק והרסנו מעבדות ענקיות.

בזכות הפעולה של כוחותינו חייהם של ישראלים רבים ניצלו. אני מציין דבר נוסף – בעוד אויבינו מסתתרים מאחורי אזרחים; בבתים, במסגדים, בבתי חולים ובבתי ספר הם מבקשים להרוג אזרחים. אנחנו להבדיל, נכנסים למקום אחד המקומות הצפופים ביותר בעולם ועושים מאמץ עליון להימנע מפגיעה כלשהי באזרחים ובלתי מעורבים.

הפעולה המורחבת בג'נין היא ביטוי של שינוי מדיניות ומשוואה. במקום תגובה – יוזמה. במקום המתנה – הפתעה. כוחותינו ימשיכו לפעול בכל רגע שבו יידרשו, תוך חופש פעולה מלא בג'נין ובכל יו"ש.

אני מבקש להדגיש שינויים מרכזיים שקרו ומסמנים גם את ההמשך: הדבר הראשון זו פעולה נרחבת. עד היום ומאז הקמת הממשלה אנחנו קבענו עיקרון – כל מי שהורג ישראלים, מקומו או בקבר או בכלא. אנחנו דאגנו להגיע אליהם, ושהם נכנסו למקומות מקלט ולערי מקלט, אנחנו נכנסו בדקירות של כוחות מיוחדים, בדקירה אל אותו מחבל, ונלחמנו עם מי שהגן עליו באותו רגע.

פה עשינו דבר אחר; נכנסנו בפעולה קרקעית נרחבת והשמדנו תשתיות של טרור בהיקף תעשייתי, זה מה שמצאנו שם. אז קודם כל היקף הפעולה הוא הרבה יותר גדול – לא דקירה אלא פעולות שטח נרחבות.

הדבר השני שבא לידי ביטוי, זה הכנסת המימד האווירי ליו״ש. בפעם האחרונה שהשתמשו בכלי טיס זה היה לפני 20 שנה, וכמובן בשבועות האחרונים, אבל מה שנעשה בפעולה הזאת מסמן שינוי של יכולת שוינוי של מדיניות.

אנחנו נשתמש ביכולת האווירית המעולה של חיל האוויר, של מדינת ישראל, בשילוב עם המודיעין ועם כוחות הקרקע לפעולות בצורות אחרות לגמרי.

השינוי השלישי הוא התוצאה של מה שאמרתי עכשיו – שלילת תחושת החסינות של המחבלים. הם חשבו שג'נין היא עיר מקלט – היא כבר לא עיר מקלט. ראינו את הגיבורים הגדולים נמלטים על נפשם מול כוחותינו. אני אומר לכם כאן ועכשיו – אם ג'נין תחזור לטרור – אנחנו נחזור לג'נין, וזה יקרה הרבה יותר מהר ובעוצמה הרבה יותר גדולה ממה שחושבים. מי שלא מבין את זה היום, יבין את זה מהר מאוד.

אני מבקש להודות לכל כוחות הביטחון שלנו, למפקדנו וללוחמינו האמיצים, לטייסים והטייסות והנווטים והנווטות, לכל האנשים שפועלים כאן בחיל האוויר. עם ישראל כולו גאה בכם, ועם ישראל ומדינת ישראל מאוחדים מאחוריכם״.

וידאו: איתי בית-און, לע"מ

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

23 תגובות

  1. אין עליך ביבי כמה מקנאים בך..משתוללים. וממציאים שטויטת במיץ עגבניות…לא היהכלום הכל הקינאה מתפרצת. נגדינו ונגד ביב….ביבי אתה אלוף תותח אמיתי….וקמים הקנאים. שלא יעזור להם….שילכו להיתנדב. משעוממים המפגינים
    …😢😢😢

  2. ראש המששלה הכי ט"ו, של ארץ ישראל 🙏❤️🙏❤️🙏❤️תודה לך 🇮🇱💙🇮🇱💙🇮🇱💙את מנהיג הכי ראוי שיש💙🇮🇱💙🇮🇱💙🇮🇱

  3. נרקסיזם נרקסיזם נרקסיזם
    מדינה שלמה תחת התעללות נרקסיסטית
    Narcissist Alert – a whole nation is under narcissistic abuse

  4. תמד סומכת במנהגיות וחלטה נכונה שלך בראשותך לאמרות כך העויב טרור רוצים משתמשים בילדים קטנים בגלים 14 על זה לדעתי כי עתונאים בהוצא לא הבינו על זה לעמק להזביר לעולם חיומנטי למה לא מסתקל כנגד

  5. תודה להשם! שיבוא משיח ברחמים גדולים!. מבצע מוצלח, כל הכבוד. יהי זכרו של דוד יהודה ברוך, נשמתו עדן..

  6. +++(((+++ מתקרבים להתגשמות הנבואה המופיעה בהושע פרק ג;

    "כי ימים רבים ישבו בני ישראל אין מלך ואין שר וגו'' '. אחר ישובו בני ישראל וביקשו את ה' אלהיהם ואת דוד מלכם ופחדו אל השם ואל טובו באחרית הימים".

    על עילת הסבירות של מלך המשיח אומר הכתוב;

    ישעיהו פרק י"א פסוק א'
    ויצא חוטר מגזע ישי ונצר משרשיו יפרה.
    ונחה עליו רוח ה' רוח חכמה ובינה רוח עצה וגבורה רוח דעת ויראת ה'.
    והריחו ביראת ה' ולא למראה עיניו ישפוט ולא למשמע אוזניו יוכיח.
    ושפט בצדק דלים והוכיח במישור לענוי ארץ והכה ארץ בשבט פיו וברוח שפתיו ימית רשע.
    והיה צדק אזור מתניו והאמונה אזור חלציו.
    וגר זאב עם כבש ונמר עם גדי ירבץ, ועגל וכפיר ומריא יחדיו ונער קטן נוהג בם.
    ופרה ודב תרעינה יחדיו הרביצו ילדיהן, ואריה כבקר יאכל תבן.
    ושעשע יונק על חור פתן ועל מאורת צפעוני גמול ידו הדה.

    לא ירעו ולא ישחיתו בכל הר קדשי כי מלאה הארץ דעה את השם כמים לים מכסים.

    המשיח יהיה במדרגה יותר גבוהה מאדם הראשון לפני החטא. בכוח הדביקות העוצמתית של המשיח עם הבורא.
    הוא יגלה את הקשר הנשמתי הפנימי והעוצמתי- שנמצא בכל יהודי עם-הבורא ,ואז כל האווירה בכל העולם תשתנה לטובה.

    התגלות הניצוץ המשיחי אצל כל אחד ואחת, ישנה את מערכת הכללים הטבעיים בכל העולם כולו .כל מי שלא יהיה מסוגל להתעלות למערכת כללים העל-טבעיים ,יהיה צריך לעבור תהליך של הזדככות. כל עוד הוא לא מתנגד לשינוי.

  7. אחד פעם אמר לי, שאני לא חי במציאות.
    אמרתי לו ״גם אתה לא קיים במציאות, אלא רק כחלק מהאשליה שלי, וברגע שאפסיק לדמיין אותך,
    אתה תיעלם״.
    הוא לא חזר אליי מאז.

    נו ? מה הבעיה שלכם להפסיק לדמיין את הפוליטיקאים ?
    פשוט תפסיקו לדמיין אותם, והם ייעלמו.
    התקשורת, היא ואך ורק היא, זו שגורמת לכם להאמין בקיום שלהם.
    הם כלל לא קיימים במציאות.
    התקשורת היא זו שיוצרת אותם יש מאין.

  8. אין לכלא להרוג למען ידעו שאין להתעסק איתנו אנחנו לא צריכים בכלא לפרנס טרוריסטים להורג אותם כמו ז'וקים , הם מחפשים מלחמה אם צריכים להבין שהם הולכים למות נקודה משחקים באש תשרפו נקודה ,בלי רחמים ישר לקבר.

  9. תמשיך להכפיש את שמם של הערבים ולקרוא להם מחבלים ורוצחים בזמן שהטרוריסטים האיומים ביותר בכל הזמנים אשר היכו באכזריות ביושבי המזרח התיכון, בהווה ובעבר, הם לא ערבים ובטח שלא מוסלמים אלא יהודים מניפולטיביים, רצחניים, וחסרי בטחון שיושבים במשרדים וזוממים לפגוע ולחלל את נפש האדם יום-יום בצורה ובמימדים בלתי נתפסים. מדובר בשטן בכבודו ובעצמו. נמאס מהרטוריקה הדו-משמעית והדיבור בחידות על חשבון שמם של הפלסטינים. הפיגוע האלים היחידי שערביי המזרח התיכון ינחיתו על גוף האדם מבחירתם החופשית, ולא תחת סחיטות ומניפולציות, היא כאשר אותם סוכנים יהודים יועברו אל שטחיהם כדי שיטפלו בהם כפי שהם רואים לנכון—כל אחד לפי פרשנותו לגבי איך נכון להעניש את השטן ואת אויבי האיסלם.

Back to top button