רשת רמי לוי יצאה בימים אלו בקמפיין דיגיטלי של סדרת סרטונים מצחיקים בכיכובה של הסטנדאפיסטית ליטל שוורץ.
בסרטונים מתארת ליטל מגוון של חוויות שמביאות אותה לרכישה באתר "רמי לוי באינטרנט". כל סרטון באורך של 20 עד 30 שניות.
איציק כהן מנהל השיווק ברשת רמי לוי שיווק השקמה אמר כי "החיבור של ליטל לרשת רמי לוי היה טבעי, לאור העובדה שליטל נהנית משירות האון ליין של הרשת ויודעת להעביר את המסר בצורה הייחודית לה – משעשעת ומקצועית ביותר. כך קיבלנו קמפיין מנצח לשירות קניות שמקיים את ההבטחה בשירות, איכות וכמובן במחיר הזול במדינה".