מבזקיםפוליטי / מדיני

צרות באופוזיציה? "אני קורא ללפיד ולגנץ להפסיק לשדר תבוסתנות"

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, פרסם לפני זמן קצר (שני) בחשבון הטוויטר שלו את התייחסותו לדבריהם של יאיר לפיד ובני גנץ בנוגע לחזרה לשיחות ההידברות בבית הנשיא.

מדברי ליברמן: "אני קורא ללפיד ולגנץ להפסיק לשדר תבוסתנות ולהיות עקביים לפחות לחודש אחד. ‏רק ב- 14 ביוני, לאחר ההצבעה על בחירת הנציגים לוועדה לבחירת שופטים, בהודעה משותפת לתקשורת אמר לפיד: ‏״הבשורות הטובות פחות, היא שיש נציגה בוועדה לבחירת שופטים, אבל אין ועדה לבחירת שופטים. נתניהו מנע היום את הקמתה, ושם קץ להעמדת הפנים שפניו להידברות. נתניהו פעם היה רמאי וחזק, עכשיו הוא רמאי וחלש. הוועדה לא הוקמה, האיום על הדמוקרטיה לא הוסר״.

"‏בנוסף באותה הצהרה, אמר גנץ: ״במצב העניינים הנוכחי, שאין ועדה מתפקדת כפי שמתחייב – אין טעם בקיום שיחות בבית הנשיא״. ‏לכן, לאחר הלינץ׳ שבוצע אתמול בישיבת הממשלה כנגד היועמ״שית, גלי בהרב מיארה, והחקיקה החד צדדית שמובאת היום למליאה, ללא שום ריכוך, אנו חייבים להתמקד בהצגת אלטרנטיבה לתרגילי ההונאה של נתניהו. ‏והאלטרנטיבה היחידה היא כינון חוקה, המבוססת על שלושה עקרונות מרכזיים, הפרדה בין דת ומדינה, שוויון בנטל ולימודי ליבה בכל מוסד חינוכי שנהנה מתמיכה ממשלתית. ‏לכן, ביקשתי מח״כ עודד פורר לרכז פורום לגיבוש חוקה, בתקווה שגם נציגי לפיד, גנץ ומיכאלי יצטרפו למאמץ זה." הוסיף.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ארכיון. צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

Back to top button