מבזקיםמשפטי/פלילי

טלפון נייד נגנב מקטין, הוא לא ויתר ונתלה על רכבם של החשודים

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לאחרונה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד חמיד אבו סולב (24) מפזורת דימונה וקארם חמישי (22) מאעצם לאחר ששדדו לקטין מבאר שבע את הטלפון הנייד שלו ואף תקפו אותו לאחר שנתלה על רכבם.

מכתב האישום שהגישה עו"ד אירה ויימן קריקון עולה כי לפני מספר שבועות בשעות הערב המוקדמות ישב א.א (15) על ספסל בבאר שבע שבידו טלפון נייד. בעודו יושב על הספסל הגיעו הנאשמים ברכבו של חמיד, נעצרו ליד הקטין וביקש ממנו את הטלפון בתואנה כי הם צריכים להתקשר. הקטין סירב ובתגובה הנאשמים אמרו לו: "תביא את הטלפון שלך, אתה לא רואה שאנחנו במצוקה". הקטין השיב כי הוא בעצמו משוחח בטלפון, אז דרש אחד מהנאשמים מהקטין להראות להם את הטלפון כדי להוכיח שדבריו אמת, כאשר הקטין התקרב לרכב חטף קארם את הנייד.

בתגובה הקטין תפס את החלון ונתלה עליו בניסיון להשיב את הטלפון. בעוד הקטין תלוי על חלון הרכב כשפלג גופו העליון בתוך הרכב ורגליו מחוצה לו, חמיד החל בנסיעה מהירה, תוך שהם מכים בפניו של הקטין וקארם אף בועט בו וכותצאה מכך נפלה לו הנעל. בשל מעשיהם הקטין שחרר את אחיזתו ברכב ונפל על הקרקע, לאחר נפילתו הבחין הקטין בנעלו של קארם ונטל אותה, בשלב מאוחר יותר חזרו הנאשמים והחליפו את הנייד בעבור הנעל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כאשר הגיעו שוטרים לעצור את חמיד הוא החל להימלט ברכבו ולאחר מעצרו אף תקף את השוטרים בין היתר ירק עליהם, נשך אותם, קילל אותם ואף איים עליהם: "אני אחפש אותך בחוץ" וכו'.

לנאשמים יוחסו עבירות שוד וחבלה בכוונה מחמירה לחמיד יוחסו גם עבירות של המסתייע ברכב לעוון או לפשע; תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות; הפרעה לשוטר בשעת מילוי תפקידו ואיומים.

סלולארי - סמארטפון - גניבה
אילוסטרציה. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button