טכנולוגיהמבזקים

אנשי מערך הסייבר יפסיקו להתנדב: "לא נפתח יכולות למען משטר עברייני"

300 אנשי מילואים של מערך הסייבר ההתקפי הודיעו היום (שלישי) לאחר שהלילה עברה במליאת הכנסת בקריאת ראשונה הצעת החוק לביטול עילת הסבירות כי הם מושכים לאלתר את התנדבותם משירות מילואים.

בהודעה שמסרו נכתב: "ממשלת נתניהו הוכיחה היום שפניה לריסוק מדינת ישראל. העברת חוק ביטול עילת הסבירות היא הלבנה הראשונה בהפיכתה של מדינת ישראל למדינה מושחתת, חשוכה, וחלשה. ההתעמרות המתוקשרת ביועמ"שית מדגישה את כוונותיה של הממשלה: ריסוק שלטון החוק ועצירה של המחאה העממית נגד ההפיכה דרך אלימות בלתי-חוקית."

עוד הוסיפו כי "ביטול עילת הסבירות תייצר תרבות מינויים מושחתת שתוביל להרס מוסדות המדינה, בהם גופי הביטחון. יכולות סייבר רגישות ובעלות פוטנציאל לשימוש לרעה, אסור שיופקדו בידי ממשלה עבריינית המערערת את יסודות הדמוקרטיה. עבודת הפיתוח שלנו לא יכולה להמשיך להתבצע תחת עננה משפטית ומוסרית כה חמורה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"בימים האחרונים אנו שומעים קולות מחברינו המשרתים. הנזק מחלחל לעומק המערך, והאמון ביכולתה של הממשלה להנחות את עבודת הסייבר ההתקפי נסדק עמוקות. זוהי סכנה ברורה ומיידית. לכן, אנו, 300 החתומים על עצומת הסייבר ההתקפי, מושכים לאלתר את התנדבותינו משירות מילואים. לא נפתח יכולות למען משטר עברייני, ולא נסייע בהכשרת דור העתיד של הסייבר ההתקפי. ככל שיחלוף זמן, יעמיק הנזק למערך וליכולות הסייבר המבצעיות של מדינת ישראל. נעשה ככל שיכולתנו, באופן-בלתי אלים ומוסרי, על-מנת להבטיח שישראל תישאר דמוקרטית, חזקה ומשגשגת." נכתב בהודעה החתומה על ידי עצומת יוצאי הסייבר ההתקפי. יוצאי צה"ל, שירות הביטחון הכללי והמוסד.

אילוסטרציה. Malware photo created by DCStudio – www.freepik.com

Back to top button