חדשות הארץמבזקים

לעילוי נשמת הנרצח בפיגוע באלעד: חפ"ק חירום וגמ"ח אבלים נחנך באלעד

בלוד נערך טקס השקת גמ"ח אבלים וחפ"ק חירום ע"י 'יחידה-360' – מערך הסיוע הלאומי, לזכרו ולע"נ של הקדוש מאיר אורן בן יפתח הי"ד, שנרצח לפני כשנה וחצי בפיגוע הקשה באלעד, בצאת יום העצמאות ה-74 למדינת ישראל.

את המעמד שנערך בחזית בית עיריית לוד, כיבדו בנוכחותם: ראש העיר עו"ד יאיר רביבו, רבה הראשי של לוד הרב שמעון מאיר ביטון שליט"א, מפקד משטרת לוד סנ"צ ששי שלמה, חבר המועצה עמרי סער, יו"ר 'יחידה-360' ישראל מורגנשטרן והמייסד חזי שבקס, מפקד היחידה אלחנן רוט ומפקדי הצוותים של מרחב שפלה.

עליזה בן יפתח תחי' – אמו של הקדוש, רעייתו נופר ואחיו של אורן הי"ד, שתרמו עבור הגמ"ח והחפ"ק שישמשו את משפחות האבלים בלוד, גזרו יחד עם המכובדים את הסרט ובכך חנכו את הפעילות המבורכת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בחפ"ק של גמ"ח האבלים יקבלו המשפחות האבלות סיוע בעת ימי ה'שבעה', עם כיסאות נמוכים לאבל וגבוהים למנחמים, ספסלים ושולחנות וכן סידורים ועוד.

הנגרר עם חפ"ק חירום שנחנך בטקס ישמש כחדר בקרה של פעילות הצוותים בשטח תוך שיתוף פעולה עם שאר כוחות הביטחון וההצלה באירועי חירום ואיתור נעדרים. החפ”ק כולל ציוד תאורה, ציוד שטח ומחשוב מתקדם.

"אנו שמחים שהעיר לוד ממשיכה ומשתפת פעולה עם 'יחידה-360' וזאת אחרי פעילות רבה שעשינו יחדיו בתקופת הקורונה", אמר היו"ר – ישראל מורגנשטרן.

ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו הודה ל'יחידה-360' ולמשפחת בן יפתח על החסד שהם עושים ובכך מנציחים את בן משפחתם שהיה אהוב על תושבי לוד וסיפר על שיתוף הפעולה ההדוק של העירייה ומתנדבי היחידה לאורך כל ימות השנה בליווי משפחות, סיוע בזירות אסון ואיתור נעדרים, ראש העיר ציין כי ברגעים אלה מקיימים מתנדבי היחידה חיפושים אחר נעדר תושב העיר.

רבה הראשי של העיר הרב ביטון שליט"א ברך על היוזמה ואמר לראשי היחידה, "אתם יחידה מיוחדת שאכפת לה מכל אחד פה בעיר, יחידה צבאית של אהבת ישראל".

צילום: דוברות עיריית לוד
צילום: דוברות עיריית לוד
צילום: דוברות עיריית לוד
צילום: דוברות עיריית לוד
צילום: דוברות עיריית לוד
צילום: דוברות עיריית לוד

Back to top button