מבזקיםמשפטי/פלילי

זוועה: רצח באכזריות את אחיותיו – כשהן ישנות במיטתן

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע את פאדי מאלוק, תושב תל אביב בן 29, בשני מקרי רצח בנסיבות מחמירות של אחיותיו, חאית ונורית מלוק ז"ל, ופציעה בנסיבות מחמירות של קטין נוסף.

כזכור, מכתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז תל אביב בשנת 2018, עולה כי בין מאלוק לאחיותיו המנוחות התקיים ויכוח סביב אורחות חייהן ואופן גידול ילדיהן, אשר לא מצאו חן בעיני של הנאשם. באחד מהבקרים של חודש הרמאדן, דקר מאלוק את אחיותיו למוות באמצעות סכין מטבח, כאשר הן ישנות במיטתן. מאלוק לא חדל ממעשיו גם כאשר אמו ואחיו התעוררו והפצירו בו להפסיק, תוך שהוא צעק לעבר אחותו נורית ז"ל "תמותי, תמותי". כתוצאה מהדקירות, שהתרחשו לעיני בני המשפחה, מתו האחיות ונפצע קטין נוסף, אשר ישן בסמוך לנורית ז"ל.

"הנאשם הצטייד בסכין, לבש מעיל וצעד בחושך לכיוון אחותו חאית, שיסף את גרונה ודקר אותה דקירות רבות בפלג הגוף העליון והמשיך ודקר אותה גם לאחר שהיא נפלה על הרצפה, כאשר בשעה זו אחיו שהיו ערים צעקו כי יפסיק ממעשיו; ההתקדמות לעבר אחותו השנייה – נורית, זיהוייה בין ארבע נפשות הלנות במיטה אחת, דילוג מעל אמו על מנת לדקור את נורית – שסוף גרונה ודקירותיה הרבות בפלג הגוף העליון – כל אלו מלמדים על כך שהנאשם החליט להמית את אחיותיו, התכונן לכך וביצע פעולותיו בכוונה" ציינה השופטת לימור ביבי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כאמור, הרכב בראשות הנשיא גלעד נויטל הרשיע את מאלוק בשתי עבירות רצח ובעבירת פציעה בנסיבות מחמירות. את התיק ניהלו עורכי הדין איתי פרוסט וצחי יונגר מפרקליטות מחוז תל אביב (פלילי).

אילוסטרציה. קרדיט: freepik

Back to top button